Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker det vore jättebra om någon startade en ny tråd om musik (och kanske än om att vara vuxen/inte känna sig som sin ålder också?) så att den här tråden kan återgå till rätt ämne :)

/Mod
Tack för påminnelsen om varför jag inte varit här på länge..
Får ta en ny funderare.
 
Niagaramensen från helvetet smög sig på idag och jag känner för att sova i duschen, tänk så enkelt livet vore då?
Jag var rustad med ultraplustampong under hundpromenaden men fick ändå vara glad över fiberduken jag av okänd anledning ( :laugh: ) hade i väskan och kunde sula ned i shortsen. Jag har verkligen inget utbyte av att vara kvinna, det suger mest hela tiden.

Jag har inte haft mens sen jag var typ 15. Sjukt skönt!
 
???
Jag tag en paus från buke pga modereringen och den tråkiga stämning som blev pga den. Hoppade in igen men nu vet jag inte om det var en så bra idé längre...
Ok, vad tråkigt att du känner så! Jag ser inte hur jag har bidragit till någon tråkig stämning överhuvudtaget, men känner du att Buke inte passar dig så hoppas jag att du hittar ett annat ställe där du trivs bättre! :)
 
Så sjukt nöjd med min nya bil!
1586291232581.webp
 
Pappa förmanade oss noga om att vi inte fick ta något ur vinkällaren, "men OM ni tar något, så låt i alla fall bli den översta hyllan!" :laugh:

Vi snodde också från föräldrar och gjorde häxor.
någon gång tog vi så mkt att vi var rädda att det skulle märkas. Så vi spädde ut med vatten. Det skar sig och blev helt grumligt. 😂
En annan var en whiskey som vi tagit och spätt ut flera ggr så mkt att den var alldeles för ljus och smaklös. 🙄

Vi hade mkt föräldravandrare, vakter, polis etc som kunde kolla väskor/fickor etc.
Så vi försökte hälla häxorna i annat än dricksflaskor.
Kan än idag knappt äta Sambal Oelek efter att haft en karatefylla på en häxa i sån burk.
Shampoflaska ej heller en hit! 👎
 
Haha, själv var jag verkligen inte typen som vågade mig på olika upptåg, förmodligen klättrade jag lägst i träden. Minns än idag skammen när en granntant såg mig genom fönstret när jag plockade en blomma i rabatten, och hötte med fingret. Tog mod till mig och bad om ursäkt något år senare. :D Kommer ihåg det så starkt för att det fanns väldigt få sådana tillfällen då jag gjorde något i den stilen. Det ledde i sin tur att mina föräldrar litade på mig, och jag kunde utan problem arbeta på att sno lite i taget av deras alkohol till en häxa, samt samla cigarretter inför att jag och en jämnårig kusin skulle få vara ensamma hemma här en helg då det var nåt slags disco när vi var... 14 kanske? Ledde till att vi båda var så fulla att vi spydde innan det ens var eftermiddag och det kom aska från någon cigarett på bordet och det blev ett brännmärke. Jag förklarade det hela med att vi lekt med tändstickor och det verkade inte finnas någon misstanke 🤷‍♀️ när jag avslöjade hur det låg till för pappa måste jag varit 30 och han blev helt chockad :D Sedan slutade det väl bli roligt att dricka när jag blev 18-20 och faktiskt fick.

I de lugnaste vatten..:angel:
Jag tror ändå det kan vara bra att ha testat faktiskt. Kanske låter konstigt. Men jag tror det kan vara en del i ens utveckling, att balla ur någon gång.
Jag tycker det är kul nu att prata om vad de vetat och icke också. Stackars föräldrar! 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
386
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 080
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 726
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp