Haha, själv var jag verkligen inte typen som vågade mig på olika upptåg, förmodligen klättrade jag lägst i träden. Minns än idag skammen när en granntant såg mig genom fönstret när jag plockade en blomma i rabatten, och hötte med fingret. Tog mod till mig och bad om ursäkt något år senare.
Kommer ihåg det så starkt för att det fanns väldigt få sådana tillfällen då jag gjorde något i den stilen. Det ledde i sin tur att mina föräldrar litade på mig, och jag kunde utan problem arbeta på att sno lite i taget av deras alkohol till en häxa, samt samla cigarretter inför att jag och en jämnårig kusin skulle få vara ensamma hemma här en helg då det var nåt slags disco när vi var... 14 kanske? Ledde till att vi båda var så fulla att vi spydde innan det ens var eftermiddag och det kom aska från någon cigarett på bordet och det blev ett brännmärke. Jag förklarade det hela med att vi lekt med tändstickor och det verkade inte finnas någon misstanke
när jag avslöjade hur det låg till för pappa måste jag varit 30 och han blev helt chockad
Sedan slutade det väl bli roligt att dricka när jag blev 18-20 och faktiskt fick.