Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var en fortsättning på ett inlägg häromdagen bara...Ok, tyckte bara ditt emoji val såg väldigt dömande ut, men då är jag med på hur du menade
Jo, så är det ju absolut och det är just därför jag aldrig kan se mig själv köpa en svindyr sak Skulle tippa på att både bra och dåliga vattenkokare finns i de flesta prisklasser. Det enda som skulle kunna få mig att köpa en dyr var om det kunde garanteras bra arbetsvillkor för alla som arbetat med att tillverka den.Jo, fast det finns ju så många billiga som funkar hur bra som helst och inte är fula som stryk heller (hur snygg nu en vattenkokare kan vara...).
Vad bra att du fick en!
Lyxar med chokladkaffe. Mmmm!Inser nu efter allt läsande pm vattenkokare (som jag förknippar med tedrickare) att jag inte druckit kaffe ikväll. KATASTROF!
Visst kan man ta sig en kopp så här sent en lördagskväll?
Vi har måååånga diskussioner här hemma. Den senaste heter "Vad äter du?"Förhandlar med min katt. Jag vill att hon ska äta sin svindyra proteinrika kattmat. Hon vill äta Singoallakex. Det går sådär.
8 kom klockan femHäromdagen skrev du vell 30? Klarar ni av all dricka? Om ni bara är 8 menar jag.
Det som blir över får tyvärr Systemet tillbaka.Ahhh jag läste 17.20.. det var ju det att vi var flera som erbjöd sig att ta hand om alkoholen hon hade ju stora bekymmer då om var hon skulle göra av allt. Vad gör man inte för en vän liksom...
Nehej! Inte bara förkylning inte, nått annat skit för nu har feber på 39,1grader slagit till
Har aldrig varit så för mig utan alltid fallit under "normen" att vuxna väldigt sällan får feber vid just förkylning utan alltid varit bara just vid influensa. Hade knappt ens feber vid förkylning som barn men sambon däremot får det vid förkylning . Hmm kanske ändrat sig plötsligt efter 35 år....Jag får alltid, utan undantag feber vid förkylning och skulle säga att feber vid förkylning är väldigt vanligt för de flesta.
Ja jag med...Jag får alltid, utan undantag feber vid förkylning och skulle säga att feber vid förkylning är väldigt vanligt för de flesta.