Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att ha en fobi betyder inte att man Àr ologisk.Det har ingen som helst betydelse nÀr man har en fobi.
Hade en rÄtta inne i bilen för ett par Är sedan, hade hoppat in nÀr bagageluckan var öppen och det tog mig flera dagar att fÄ ut den. Lagomt roligt att kÀnna den stryka förbi benet nÀr jag körde till jobbet en dag.Vi hade musbo i nÄn datorbox i förra bilen det kostade typ 10.000 kr.
Har ingen fobi för rÄttor o möss men det hade fÄtt mig att börja sprattla med benen o yla sen hade jag kopplat loss rÄttfÄngarhunden.Hade en rÄtta inne i bilen för ett par Är sedan, hade hoppat in nÀr bagageluckan var öppen och det tog mig flera dagar att fÄ ut den. Lagomt roligt att kÀnna den stryka förbi benet nÀr jag körde till jobbet en dag.
Har ingen fobi för rÄttor o möss men det hade fÄtt mig att börja sprattla med benen o yla sen hade jag kopplat loss rÄttfÄngarhunden.
FÄr kÀnslan av att du slÄr de med en spade och ropar "rottur deyja nålÊgt mér!"Annars hade tex jag kunnat lösa det
FÄr kÀnslan av att du slÄr de med en spade och ropar "rottur deyja nålÊgt mér!"
ISKALLT!Spade - ja. Utrop nej. Jag mördar under tystnad
Du Àr ju bÀst pÄ att hitta roliga tÄrtbilder!Det blir en tÄrta med katter till dig ocksÄ @Halcyon för jag vet du tycker om dem, stort grattis pÄ födelsedagen!