Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är dom råa? om ja så koka först o ugn senTips på hur tillaga revben direkt från frysen?
Ugn?
För många år sedan såg jag reklam för en ölsort, jag har glömt vilken. Reklamen gick ut på hur otroligt få som väljer just den ölen. Jag som i stort sett ser reklam som nedskräpning, blev genast väldigt lockad av tanken på att tillhöra den exklusiva lilla krets som väljer det där ölet.Min favoritrestaurang la precis ut ett inlägg med texten ”We’re tired of making content please just come and try our food” och som marknadsförare och nutida människa gick det rakt in i hjärtat. På att både göra och konsumera reklam. Men eftersom jag också fullkomligt älskar smart reklam så blev jag också imponerad av hur effektivt temat icke-reklam är. Än så länge. Fram tills att alla hakat på trenden då. Gissar att min restaurang är långt ifrån först i ledet.
Aha, partyorten Kan varmt rekommendera båttur till t ex Keri Caves med lite stopp för bad. Så vackert!
jag vill se en bild på din kompis!Vi hade redan i förväg gjort en lista på saker vi vill se
Idag har vi gått runt till några olika företag för att kolla priser och dagar.
Blue caves
Keri caves
Shipwreck beach
Turtles/Marathonisi
det kanske lät lite creepy?jag vill se en bild på din kompis!
Här har det laddat ur rejält.Nu har jag en ny vindruta
Så varmt och svettigt att gå de 3 km för att hämta bilen. Stannade och köpte glass på vägen hem.
Hoppas det blir en rejäl urladdning ikväll för det behövs
Klimakterie?Idag är det tillräckligt varmt för sommarklänning igen. Särskilt som solen strålar och det är vindstilla. Men så fort solen går ner så blir det kyligt igen.
Konstigt nog så är jag normal på dagen, på kvällen fryser jag för att senare på kvällen svettas. Mysko. Samma temperatur inne, iaf på kvällen.
Tror det finns en bild i en gammal vgv-tråd från en tidigare resa.jag vill se en bild på din kompis!
Klimakterie?