Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Jag håller på att baka surdegsbröd och eldar... som vanligt! Det har kommit lite mer snö under natten så det känns lite juligt faktiskt.

_20211223_092101.JPG


Katten har snott stolen i kontoret :laugh:
 
Passar på att hoppa in här, med ny tråd och allt :) Vaknade förkyld, så blir inget julfirande med familjen imorgon :(

Kommer bli mycket tid på buke istället!

Nu gör jag lite julgodis att skicka med de som ska fira jul, och att ha själv när jag sitter i soffan och tycker synd om mig själv.
 
Ledig! Fram till den 7 jan... så jag ska tagga ned, läsa några av böckerna på "att-läsa-när-jag-har-tid-listan", hänga i soffan och äta praliner med kissekatt, fira jul, fira juldag, fira annandag, och fira härlig nyår med sylvestermiddag. :bow:

Så jävla välbehövligt just nu! :love:
 
Passar på att hoppa in här, med ny tråd och allt :) Vaknade förkyld, så blir inget julfirande med familjen imorgon :(

Kommer bli mycket tid på buke istället!

Nu gör jag lite julgodis att skicka med de som ska fira jul, och att ha själv när jag sitter i soffan och tycker synd om mig själv.

Har du något hemma? Kanske kan ni zoom-fira i brist på bättre? Koppla upp dig via en laptop vid matbordet på din plats.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
803
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
714
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp