Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Insåg hur jag kunde ta kort på mobilen med mobilen 🤦‍Så här kommer en morgontrött bild på mitt nya skal, blev riktigt nöjd 😁

Viktig information för Buke menar jag 😂

IMG_0426.jpeg


För övrigt har jag precis slängt i mig lite mat och ska snart på avslutningsshow på förskolan 🥳
 
Nyduschad och fräsch.

Två tomatplantor har flyttat ut i växthuset, sen tog jorden slut.

Jag har visserligen inte fått slutbesked på mitt bygge än, men jag frågade handläggaren snällt om jag fick börja ställa ut växter ändå. Hon bara skrattade så jag antar att det är ok.

Nu ska jag öppna en öl och sätta mig i trädgården och njuta!
 
Dagens planer blev inställda när jag fick ett samtal från VA-firman. De ville komma och byta min droppande blandare i tvättstugan och byta toalettstol på övervåningen.
Gick snabbt och nu slipper jag springa nerför trappan när jag blir nödig på natten :)

På eftermiddagen ringde det från skyddat nummer. Det var från en firma där jag beställt en ny cykel. De hade något strul med sitt lagersystem och den cykel jag ville ha var slut :meh:
Blev erbjuden en annan för samma pris plus lyktor, reflexer och lås som plåster på såren. Jag tackade ja men fick lite dåliga vibbar. Får se hur det slutar.
 
Varit både glad och frustrerad i dag på jobbet.
Blir alltid oroligt när betygen är satta och lov närmar sig.

Cyklat på föräldrarnas altan då foten säger nej till löpning. Kroppen känns stark iaf.
Kaffe och lukten av syrener efteråt.

Nu sängen och my life is murder.
IMG_2226.jpeg
 
Lyckades inte somna om efter min tidiga morgon, och bar med mig de jobbiga drömmarna en del under dagen..

Lång dag på jobbet på det, med möte och sen lösa massa akuta arbetsuppgifter. Varit så mycket det sista, sällan jag kan sitta en längre stund med något utan det är bara att lösa det mest akuta på alla plan - helst samtidigt 😞 Tur att jag har härliga kollegor och gillar arbetsuppgifterna! Men ser fram emot att få lite arbetsro och sitta med ärenden snart när antalet möten och tillsynsbesök minskar inför semestrarna 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 077
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 678
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 898
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp