Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter trädgårdskötsel och tvätt blev det en härlig ridtur I eftermiddags med sällskap 😊.
Stekte pannkakor till middag/kvällsmat som sambon önskade medan han jobbade med veden och så hade vi fått rabarber av grannarna som jag tog hand om före resten av kvällens pyssel före soffhäng till Bytt är bytt med älsklingen 😊.
 
Har landat hemma i min egen säng, nyduschad och fräsch som en sommardag :D Är heeelt slut och väldigt väderbiten efter att ha tillbringat i princip 72 timmar i sträck utomhus, bortsett från två av nätterna då jag sov inomhus. Men vilken alldeles fantastisk långhelg det blev! Avslutade med en otroligt bra och inspirerande dressyrträning på en för mig helt ny häst. Det var inte alls meningen att jag skulle vara med och rida den här helgen, men när en av tjejerna frågade i lördags om jag ville låna hennes superfina häst så kändes det dumt att tacka nej. Slutar aldrig att förvånas över hur avslappnande, snälla och generösa folk är med sina hästar här ❤️
 
Jag tycker att det kan verka väldigt mysigt och fint i teorin, men i praktiken...nja... :D
Haha, jo men jag kan förstå det faktiskt! Jag blir lika förvånad varje gång över att jag tycker så mycket om det själv, för egentligen är det en massa saker med just tältande som jag rent teoretiskt inte borde tycka om sett till min personlighet och mina preferenser i övrigt :p
 
I natt kunde jag i alla fall sova. Vill sova mera!!

IMG_0418.jpeg
 
Vaken, uppe, påklädd, frukosterad och snart på väg utanför dörren. Blir en liten tripp till sjukhuset idag för sambons årliga besiktning på hjärtmottagningen. Kanske bussåkning är det som behövs för att skaka igång förlossningen?
Haha ja risken finns ju ;)
 
Hemma och är sjuk 🤧.
Har inte varit förkyld eller haft en sjukdag på 5 år (förutom några få timmar när jag var på några röntgen pga av den där foten). Fick för bövelen inte ens Covid.

Trodde att jag var bättre igår och red ett dressyrpass med lite ipren och panodil i kroppen (som gick så jäkla bra!).
Sämre idag igen men ändå värt med tanke på gårdagen! 😍🐎❤️
 
Gör klart presentationen jag ska hålla om en timme. Jag vet att fler känner som jag. Men jag har fortfarande, efter ganska många år, en känsla av att snart bli avsöjad. Avslöjad som en simpel arbetarunge från Hisingen och inte alls den erfarna och pålästa expert som jag utger mig för att vara. Vissa dagar är den känslan starkare än andra.

Men kul att få vara några dagar på huvudkontoret. Bra samtal och sällskap på lunchen!
 
Gör klart presentationen jag ska hålla om en timme. Jag vet att fler känner som jag. Men jag har fortfarande, efter ganska många år, en känsla av att snart bli avsöjad. Avslöjad som en simpel arbetarunge från Hisingen och inte alls den erfarna och pålästa expert som jag utger mig för att vara. Vissa dagar är den känslan starkare än andra.

Men kul att få vara några dagar på huvudkontoret. Bra samtal och sällskap på lunchen!

Jag känner exakt samma sak väldigt ofta, inte kan en arbetarunge och bonnjänta från Dalarna jobba på den nivå jag gör numera?! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 090
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 680
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 898
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp