Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I fredags åkte jag till bilhandlaren och hämtade ut min nya tjänstebil.

Jag är nu upp över öronen förälskad i min Polestar 😍 vilken bil! Har aldrig kört något roligare, och då har vi ändå rätt fina bilar i företagspoolen.
Det här är min tredje tjänstebil jag fått på fyra år och den klår de övriga med hästlängder.
 
Sjuka mängder knott och mygg. Och då bara i vissa av hagarna. Stor skillnad på de hästar som går precis vid stallet. Visst mygg där med men inte dessa SJUKA MÄNDER!
Aldrig varit med om något liknande. Jag blev fullständigt attackerad också. Inte konstigt att vissa blir stressade. Nästan mer uppseendeväckande de som inte verkar bry sig nämnvärt.
Herregud vad är detta för något :arghh:
 
RIP
Michico, eller oficiellt: Rikardo KM, Paso Fino
March 01 1993 - May 22 2023

I 21 ar var du min basta van, min confidant, min mest opinionated van. Jag saknar dig redan sa forfarligt

michico.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 106
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 205
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 681
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 919
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp