Det gjorde det! Nu ska jag bara bort från städet så får jag börja direkt.
Woho grattis!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde det! Nu ska jag bara bort från städet så får jag börja direkt.
Jag jobbade på andra sidan i många år. Hade utsikt mot kanalen. Bodde i Birkastan.Tycker det är så mysigt med dina utsiktsbilder. Min bästa vän bor på andra sidan bron mer mot/mittemot slottet.
Hinner inte träffas mycket nu och känner på ngt vis lite connection av dina bilder.
Ska först gå igenom mitt akvarie förråd innan jag röjer garderobenJag funderade först på att bara lämna allt jag inte ville ha men jag nöjer mig med att lämna kvar dammtussar.
GrattisDet gjorde det! Nu ska jag bara bort från städet så får jag börja direkt.
Får man fråga vad det är för kräm?Det är något liknande för mig nu. Först tog jag fotbad, filade fötterna noga osv. Sedan duschade jag hela mig. Nu har jag smort in fötterna med en rysligt bra fotkräm, på med mjuka strumpor och lagt mig i sängen. Det är SÅ skönt. Känns som om hela jag är ny ungefär.
30 längder avklarade
Var på väg att ge upp ett par gånger för smärtan men tog sikte på att simma förbi den väldigt långsamma farbrorn på samma bana så många gånger som möjligt.
Hann med 14 gånger
Tror han simmade relativt normalt för pensionärsklubben. Han bör ha simmat 1 längd på drygt 1,5min. Men han hade ju inte direkt någon teknik.Hur kan man simma så sakta utan att sjunka
Tror han simmade relativt normalt för pensionärsklubben. Han bör ha simmat 1 längd på drygt 1,5min. Men han hade ju inte direkt någon teknik.
Tjoho! Stort grattis!!Det gjorde det! Nu ska jag bara bort från städet så får jag börja direkt.
Sån här är det: https://www.apoteket.se/produkt/locobase-repair-100-g-lada-205946/ Går att köpa på alla möjliga olika apotek, men det är den enda som faktiskt hjälper för mig (av de jag provat, men det är ganska många ändå).Får man fråga vad det är för kräm?
Mvh en som måste ta tag i sina hälar snart så de inte spricker igen..