Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ar interresant hur vi anvander spraket...
rescue.webp

Tycker det är så mysigt med dina utsiktsbilder. Min bästa vän bor på andra sidan bron mer mot/mittemot slottet.
Hinner inte träffas mycket nu och känner på ngt vis lite connection av dina bilder. 😍
Jag jobbade på andra sidan i många år. Hade utsikt mot kanalen. Bodde i Birkastan.

Sitter och funderar på om jag ska pallra mig iväg till simhallen innan jobb eller inte.

Simmade igår men trillade strax innan och hade väldigt svårt att koppla bort smärtan då det sved (svider) ganska rejält. Pallade bara 14 längder istället för 30. 😔

Är rädd att det bör något liknande idag men lite är väl bättre än inget?

received_2450762538291316.webp

Usch, inte kunnat sova. Dels ont i ryggen, dels väldigt varmt. Dels katastroftankar om chefen inte släpper mig tidigare så får jag inget jobb (och jag tror inte hon släpper tidigare..).
Men ingen idé att oroa sig nu. Ska prata med henne vid åtta, får se då vad som händer.

Nu kaffe!

Daghunden är här idag och några dagar framöver :) Min snälla pappa levererade hundmat i morse när han åkte förbi påväg till jobbet, ungarna är på dagis och fritids. Jag ska jobba en timme sen flytta islandshästarna till gräshagen så kan dom gå där tills jag ska motionera dom på min lunchrast :) Redan bra varmt ute! Ska springa Vårruset ikväll, kommer bli svettigt!

Det är något liknande för mig nu. Först tog jag fotbad, filade fötterna noga osv. Sedan duschade jag hela mig. Nu har jag smort in fötterna med en rysligt bra fotkräm, på med mjuka strumpor och lagt mig i sängen. Det är SÅ skönt. Känns som om hela jag är ny ungefär.
Får man fråga vad det är för kräm? :)

Mvh en som måste ta tag i sina hälar snart så de inte spricker igen..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama