Med mina problem masserar de bra. Men de kan ge laser, sätta nålar mmJa, det är ju det. Förresten, hur behandlar en naparat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med mina problem masserar de bra. Men de kan ge laser, sätta nålar mmJa, det är ju det. Förresten, hur behandlar en naparat?
SÄTTA NÅLAR?!!!!!Med mina problem masserar de bra. Men de kan ge laser, sätta nålar mm
Hon kommer bara vilja vara på Småland och kommer tjata tills hon får och sura efteråt eftersom det inte var länge nogHahaha, jag dör inte om hon följer med, om du tror hon pallar med några av besöken, hon var kul i somras på PZ i alla fall.
Det gör extremt ont om du har spända muskler! Men det är inte alla som gör det och det är frivilligtSÄTTA NÅLAR?!!!!!
Det är ju nåt av det bästa som finns! Älskar nålarSÄTTA NÅLAR?!!!!!
Hon kommer bara vilja vara på Småland och kommer tjata tills hon får och sura efteråt eftersom det inte var länge nog
Förvisso tror jag inte det skulle bli aktuellt för mig, vet jag hade en ambulanskille som rådde mig att pröva djupgående massage för min rygg. Har bara inte hittat nån bra massör än som går på djupet så att säga... ska väl erkännas att jag inte letat aktivt heller....Det gör extremt ont om du har spända muskler! Men det är inte alla som gör det och det är frivilligt
Det ska jag också.Kanske ska sova? Ska ju ut och åka imorgon
Det är värt att lägga pengar på massage om man har problem med kroppen!Förvisso tror jag inte det skulle bli aktuellt för mig, vet jag hade en ambulanskille som rådde mig att pröva djupgående massage för min rygg. Har bara inte hittat nån bra massör än som går på djupet så att säga... ska väl erkännas att jag inte letat aktivt heller....
Vart ska du? Jag tror jag ska till dina hemtrakter.Det ska jag också.
Jag tycker nålar är lite läskigt, har alltid tyckte det. Hade jätteproblem med att ta stelkramp osv när jag var mindre, nu på vuxna dar kan jag ta blodprov, så länge jag inte glömmer att andas och tittar åt ett annat håll när de håller på att föra in nålen. Lite obehag sitter kvar trots allt.Det är ju nåt av det bästa som finns! Älskar nålar
Och innan dess skall hästarna ut i hagenKanske ska sova? Ska ju ut och åka imorgon
Jag ska resa till Västra Götaland, ska åka hem till syrran och se deras nya villa. Sen blir det nog att åka hem till mamma och fira styvfar som fyller år, sen vet jag inte om jag åker hem på kvällen eller om jag sover över. Är trots allt 10 mil bort från mig.Vart ska du? Jag tror jag ska till dina hemtrakter.
Jag hatar också nålar. Men nu går det hyfsat, om jag kan titta åt ett annat håll och de inte säger när de sticker. I vintrar lyckades till och med tandläkaren att ge bedövning , men vet inte om jag skulle fixa det nu.Jag tycker nålar är lite läskigt, har alltid tyckte det. Hade jätteproblem med att ta stelkramp osv när jag var mindre, nu på vuxna dar kan jag ta blodprov, så länge jag inte glömmer att andas och tittar åt ett annat håll när de håller på att föra in nålen. Lite obehag sitter kvar trots allt.
Jo, det är ju det också. Så mycket utgifter nu bara, försöker lugna mig lite tills jag har koll på det ekonomiska, sen ska jag ta itu med mig själv är tanken.Det är värt att lägga pengar på massage om man har problem med kroppen!
Skrev för en halvtimme sen å frågade, inte fått svar än... Nu blir jag ju mest sugen att gå å sovaSå tråkigt Det vore iaf bra med ett besked!
Och jag åker från västra götaland till smålandJag ska resa till Västra Götaland, ska åka hem till syrran och se deras nya villa. Sen blir det nog att åka hem till mamma och fira styvfar som fyller år, sen vet jag inte om jag åker hem på kvällen eller om jag sover över. Är trots allt 10 mil bort från mig.
Konstigt nog har jag inte haft problem med bedövning i munnen, eller vänta.... jo jag minns jag inte tyckte om det heller när de kom med den stora sprutan de hade då, som gjorde så ont när de stack..... men jag fick beröm när jag skulle operera in mina skruvar i tänderna. Låg helt still och kände inte ens när de bedövade.Jag hatar också nålar. Men nu går det hyfsat, om jag kan titta åt ett annat håll och de inte säger när de sticker. I vintrar lyckades till och med tandläkaren att ge bedövning , men vet inte om jag skulle fixa det nu.
Speciellt när man har häst också! Jag fick ta mig råd när jag inte längre fixade att arbeta. Men ni har inte friskvårdsbidrag på jobbet?Jo, det är ju det också. Så mycket utgifter nu bara, försöker lugna mig lite tills jag har koll på det ekonomiska, sen ska jag ta itu med mig själv är tanken.
Det är sjukt jobbigt att bygga upp en buffert när man är själv, har jag märkt...