Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag orkar bära två halvtunga kassar med kläder till stan...det är rätt långt att bära ca 2-2, 5 km även om de "bara" väger 3 kg st, eller något.

Irriterar mig på en mäklarannons som kallar en separett för en WC i nästan samma mening där det står att WC-avlopp saknas....

Dricker morgonkaffe och funderar pa min "road trip" tvars over USA ... Jag hamnade pa sjukhus for "stress related issues" sa resan har blivit fordrojd ... nu hoppas jag fa klartecken fran docktorn i morgon sa jag kan kora pa Fredag.

Just nu ar Florida inte kul, aldeles for varmt och fuktigt ... och antligen har eftermiddagarnas regn och ask stormar aterkommit. Florida behover vattnet ... men det ar precis lagom kul nar det regnar varenda eftermiddag.:cautious:

Apropå avlopp borde jag kontakta Ua-hem och säga att mina inte fungerar riktigt :eek:
Men de är ju så förbannat svåra och otrevliga att ha och göra med! :mad:
Så just nu gör jag inte mer än lyssnar på regnet.

Beställt ringmått för här ska det förlovas :love:

Detta är ringen vi funderar på till förlovningsring : http://www.jempguld.se/pub_images/original/9262_4724.jpg

Sen som vigselring vill jag ha något liknande men med ett band av stenar i mitten. Jösses, detta var något nytt. Att tänka på hur förlovningsringen ska matcha vigselringen :love: :rofl: :crazy:

9262_4724.jpg

Kollar world war z och latar mig lite.
Hunden och katten sover, kaninerna äter.
Ska flytta buren ute så de får lite mer att gnaga på sen.
Väntar på mer regn, all jäkla åska och regn blåser ju förbi!!!!!

Surar för att fogarna gör så ont så jag måste åka hem och inta ryggläge istället för att gå på fotboll :(

Börjar vakna upp efter att ha legat däckad i feber i två dagar. Sambon kom precis hem från sin semester (och hade med godis till mig) :love:

Är orolig i kropp och själ.

Fick ju en älskad kisse påkörd förra veckan och idag var hans bror Tigger inte hemma alls innan jag åkte till jobbet vid fyra. Nojjig!
Sen blir det inte bättre av att lillkissen Harry har något problem som gör att han sliter bort sin päls på ryggen. Var hos veterinär för två veckor sen som röntgade (ua) och skrev ut Metacam. Ringde idag för att få en ny tid, problemet har bara blivit värre. Vet skulle ringa upp men gjorde inte så.
Nu är det inge skoj att sitta fast på jobbet till i morgon em!

Var bara tvungen att få skriva av mig lite..

Är orolig i kropp och själ.

Fick ju en älskad kisse påkörd förra veckan och idag var hans bror Tigger inte hemma alls innan jag åkte till jobbet vid fyra. Nojjig!
Sen blir det inte bättre av att lillkissen Harry har något problem som gör att han sliter bort sin päls på ryggen. Var hos veterinär för två veckor sen som röntgade (ua) och skrev ut Metacam. Ringde idag för att få en ny tid, problemet har bara blivit värre. Vet skulle ringa upp men gjorde inte så.
Nu är det inge skoj att sitta fast på jobbet till i morgon em!

Var bara tvungen att få skriva av mig lite..

Definitivt inte en tröst men det finns något som heter overgrooming hos katter så ett besök hos en (bra) veterinär kan vara på sin plats:

https://en.wikipedia.org/wiki/Psychogenic_alopecia

Hoppas Tigger kommer hem snart *kram*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
975
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 309
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka