Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
@hastflicka - min familj (tre vuxna & fyra barn, 7,10,11 & 14) ska på semester i Florida i höst. De börjar med några dagar i Miami för att sen åka över till västsidan en vecka innan de avslutar med parkerna i Orlando. Har du några bra tips på aktiviteter eller boende eller så? De satsar på Fort Meyers (?) på västsidan men ingen i familjen har varit där förr så de är lite lost ;) alla tips mottages tacksamt! Syster har bott ett år i Boca Raton så den sidan har de väl lite mer koll på :)

Jag orkar inte mes att bo så här längre. Har extrem ångest i dag och känner mig verkligen som ett djur i bur.
HV och gubben går fram och tillbaka utmed staketet. Så fort jag går ut. Att ens kliva utanför dörren utan hundarna är inte att tänka på. Och jag har ingenstans att ta vägen. Fan.

Ligger och vilar litefeter en dag med hästar. Jätteroligt att se den gamle surgubben igen och se hur bra han mår hos sin lilla fodervärd. :love:
Självklart roligt att träffa hans ägare också, men där håller man ju kontakten bättre. :)

Var ute och träffade vårt lilla monster också, och roligt att höra att hon ändrats mycket (åt det positiva hållet, även om hon är lite för rund just nu) sen vi flyttade hästarna från stallet där vi stod innan. Vi flyttade med några dagars mellanrum bara.

@Ninnurur Jag bodde pa ostkusten av Florida och har sjalv dalig kannedom om vastkusten. En recommendation jag kan ge ar att kora ner till "Alligator alley" och kora over Everglades till vastkusten. Det ar en fantastisk trip om man tar en tur med Everglades "Rangers" och far lara sig lite om Everglades unika biologi. Det finns en av de fa (i Florida) Native American "trading post" efter vagen ocksa. Har man glomt myggmedel bor man dock inte lamna bilen ... eller oppna ett fonster :p

Nostalgitripp - det var på 67:an allt började...det var för 7 releaser sedan :D
(och eventueeeeeeellt blir det då nostalgitripp på Måndag...kanske... :D )

bleurgh :wtf: överlevt en hel dag av shopping. IKEA, bauhaus och en mat affär. Men nu har vi saker till att göra klart köket, nästan :)

Tog ut ena katten på ängen så fick han vara med när vi stängsla in fruktträden :)

Nu tar jag en öl och kollar på trainwreck innan vi tänkte bygga klart skafferiet (så mycket det går innan vi får hem fönstret) :)

:heart

Fast jag kan tänka mig att det inte är så fridfullt alltid ;)
Det har varit värre men nu är det oftast ett "men jag kan inte sova! :arghh:" och så sätter jag på en ljudbok (ikväll var det barbapapa) och så sover hon inom några minuter ;) i sällsynta fall tar det upp mot en kvart för henne att somna. Innan vi fick in den här rutinen med ljudbok i sängen så kunde nattningen ta lååååååååång tid :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
976
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka