Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har köpt massa klädhästar och har nu börjat piffa i lägenheten.

11375357_1595565374040182_1517326888_n.jpg

Hur det ser ut i garderoberna tänker jag INTE visa haha :angel:

11380734_1596586483963558_826636549_n.jpg

Undrar även om jag äger en rimlig mängd marc by marc jacobs hårsnoddar :p

Jo just dricker vin, käkar pasta med parmesan och slökollar på tv samtidigt.

Har köpt massa klädhästar och har nu börjat piffa i lägenheten.

11375357_1595565374040182_1517326888_n.jpg

Hur det ser ut i garderoberna tänker jag INTE visa haha :angel:

11380734_1596586483963558_826636549_n.jpg

Undrar även om jag äger en rimlig mängd marc by marc jacobs hårsnoddar :p

Jo just dricker vin, käkar pasta med parmesan och slökollar på tv samtidigt.

Tröttar du på dom kan du skicka hit ett gäng!

Insåg just att glassen jag just smällde i mig innehöll typ 1500 kalorier.
Jomen det går bra nu med fashionweek-dieten. KAOS

Hmm... jag har något vagt minne av någon som skulle avgifta sig från bullar. Kan ha fel, jag var under inflytande av antioxidanter vid det tillfället :D

*fan vad jag saknar att sitta vid någon liten bar vid Fatbursparken och dricka alldeles för mycket rödvin*

Hmm... jag har något vagt minne av någon som skulle avgifta sig från bullar. Kan ha fel, jag var under inflytande av antioxidanter vid det tillfället :D

*fan vad jag saknar att sitta vid någon liten bar vid Fatbursparken och dricka alldeles för mycket rödvin*

JAG BOR FAN GRANNE MED ETT BAGERI!!!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Kan jag på ngt sätt elda upp det utan att det märks att det är jag? :cautious:

Vet rätt många fattiga modestudenter som man eventuellt skulle kunna muta... eller så ber man bara någon att köpa upp ALLA kardemummabullar dagligen. Detta kan dock bli ganska dyrt eftersom de kostar 25 kr styck och jag antar att de bakar en jävla massa varje dag

Ja, plus att blir det en stadig ökad efterfrågan så kommer de att öka produktionen *japp, jag har läst både NEK och FEK*

Har inga jag känner längre med kontakter i HA så jag kan inte hjälpa till :( I Sthlm känner jag två tecknare, en jurist, en utbildningsansvarig, två kemister och en redigerare så jag tror inte de är direkt behjälpliga som torpeder :D

:rofl:

Jag med givetvis :D
Ni kan kanske få mer tips när min hjärna inte är för trött, men favvokontona är meekatt, lillanymo :heart, uddaveckor :D, captaintourettes, Skansen, tindernightmares :D, uppsalalinneanska :up:, manszelmerlow :heart, theellenshow :up:, backmansk :up:, lenafurberg :heart
Sen följer jag många elitryttare, bloggare, artister och andra kändisar, utöver alla vänner såklart. Sök på taggar eller namn så brukar man hitta en del :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
508
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
636
Senast: Hajfisk
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka