Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har köpt massa klädhästar och har nu börjat piffa i lägenheten.
Hur det ser ut i garderoberna tänker jag INTE visa haha
Undrar även om jag äger en rimlig mängd marc by marc jacobs hårsnoddar
Jo just dricker vin, käkar pasta med parmesan och slökollar på tv samtidigt.
Hur går det med bullarna?Insåg just att glassen jag just smällde i mig innehöll typ 1500 kalorier.
Jomen det går bra nu med fashionweek-dieten. KAOS
Hur går det med bullarna?
Insåg just att glassen jag just smällde i mig innehöll typ 1500 kalorier.
Jomen det går bra nu med fashionweek-dieten. KAOS
Jag tar gärna emot tips
Hmm... jag har något vagt minne av någon som skulle avgifta sig från bullar. Kan ha fel, jag var under inflytande av antioxidanter vid det tillfället
*fan vad jag saknar att sitta vid någon liten bar vid Fatbursparken och dricka alldeles för mycket rödvin*
JAG BOR FAN GRANNE MED ETT BAGERI!!!!
Kan jag på ngt sätt elda upp det utan att det märks att det är jag?
Anlita en torped!
Vet rätt många fattiga modestudenter som man eventuellt skulle kunna muta... eller så ber man bara någon att köpa upp ALLA kardemummabullar dagligen. Detta kan dock bli ganska dyrt eftersom de kostar 25 kr styck och jag antar att de bakar en jävla massa varje dag
Ja, plus att blir det en stadig ökad efterfrågan så kommer de att öka produktionen *japp, jag har läst både NEK och FEK*
Har inga jag känner längre med kontakter i HA så jag kan nog inte hjälpa till
@athena_arabians - kom och drick vin med mig på min balkong! Har ju en flaska Torres det mulas och en Fantini som bara väntar på lämpligt sällskap
Ni kan kanske få mer tips när min hjärna inte är för trött, men favvokontona är meekatt, lillanymo , uddaveckor , captaintourettes, Skansen, tindernightmares , uppsalalinneanska , manszelmerlow , theellenshow , backmansk , lenafurbergJag med givetvis