Nej.Kan det i tråden diskuteras om varför det verkligen är så himla kul att grannarna sitter i fönstersmygen och skvallrar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej.Kan det i tråden diskuteras om varför det verkligen är så himla kul att grannarna sitter i fönstersmygen och skvallrar?
Jag sitter inte i fönstersmygen. Jag står utanför och glorPersonligen hatar jag grannarnas uppförande IRL när de sitter bakom gardinen och skvallrar.
Kan det i tråden diskuteras om varför det verkligen är så himla kul att grannarna sitter i fönstersmygen och skvallrar?
Såna som på regelbunden basis arrangerar satanistiska och ockulta swingersträffar tror jag inte bekymrar sig så mycket om en granne i fönstersmygen.Personligen hatar jag grannarnas uppförande IRL när de sitter bakom gardinen och skvallrar.
Kan det i tråden diskuteras om varför det verkligen är så himla kul att grannarna sitter i fönstersmygen och skvallrar?
Om du tänker lik så tänker jag mer balsameringsvätskaMEN vad har jag MISSAT?? Ännu ett tisdagsbesök alltså??
Självklart har de nu sett att voff varit dom på spåret, så de har bytt dag, det kan vi fastslå.
Men kan vi nu med säkerhet lita på att de kommer på tisdagarna istället?? Tror nog voff får fortsätta spana alla dagar och tider i veckan faktiskt! Har hon inte tid? Who cares, hon har faktiskt dragit in oss i detta och då måste hon se till att hålla oss underrättade!!
Petflaskan.... OM det mot förmodan inte var glidmedel så måste det ha ngt med liken att göra.
Funderar på ngt frätande.. de fräter bort en kroppsdel åt gången?
Självfallet (?) inte sina egna kroppsdelar då alltså, utan de som de offrat i grupp på torsdagarna förut...
Aaaaah.... torsdagsgrupperna var för att 1-utse offren 2-offra 3-utse frätare.
Detta par ska nu alltså sakta men säkert fräta bort kropparna... på tisdagar... Japp så är det!
Eller så är det glidmedel till latexoverallerna... välj själva![]()
Om du tänker lik så tänker jag mer balsameringsvätska![]()
Typ en sån syn jag fick för mitt inre. Som begravningsgångarna i tunnlar under marken i...Italien?Det kanske står en hel samling människor där inne, lite som Madame Tassauds fast med döingar...
![]()
MEN vad har jag MISSAT?? Ännu ett tisdagsbesök alltså??
Självklart har de nu sett att voff varit dom på spåret, så de har bytt dag, det kan vi fastslå.
Men kan vi nu med säkerhet lita på att de kommer på tisdagarna istället?? Tror nog voff får fortsätta spana alla dagar och tider i veckan faktiskt! Har hon inte tid? Who cares, hon har faktiskt dragit in oss i detta och då måste hon se till att hålla oss underrättade!!
Petflaskan.... OM det mot förmodan inte var glidmedel så måste det ha ngt med liken att göra.
Funderar på ngt frätande.. de fräter bort en kroppsdel åt gången?
Självfallet (?) inte sina egna kroppsdelar då alltså, utan de som de offrat i grupp på torsdagarna förut...
Aaaaah.... torsdagsgrupperna var för att 1-utse offren 2-offra 3-utse frätare.
Detta par ska nu alltså sakta men säkert fräta bort kropparna... på tisdagar... Japp så är det!
Eller så är det glidmedel till latexoverallerna... välj själva![]()
DÄR sa du ngt!! Huuuu....Om du tänker lik så tänker jag mer balsameringsvätska![]()
Nu vill jag flyttaDet kanske står en hel samling människor där inne, lite som Madame Tassauds fast med döingar...
![]()
Har dom kommit??Nu vill jag flytta![]()
Nopp. Men det är ju jämn vecka och de har förut bara kommit på torsdagar udda vecka.Har dom kommit??
Det måste ju sexas därinne, lite coolt ändå att folk tar sig för att göra lite avbrott i veckan och åka på utflykt.Jag är hemma med sjuk son.
12.10 kommer röda bilen.
Sonen och jag noterar att det är samma paret som innan. Sonen utbrister "och det är inte ens xxx(grannen) och de vet var han har gömt nyckeln!"
Han bär med sig en handduk och en tunn, vit påse som ser ut att innehålla folieförpackningar (hämtmat?)
Hon har en påse samt filten från sist, ihoprullad under armen.
Fel dag, rätt vecka, rätt tid.
Nu ska vi se om de stannar 2,5 timme som vanligt.
Det måste ju sexas därinne, lite coolt ändå att folk tar sig för att göra lite avbrott i veckan och åka på utflykt.
Jag är hemma med sjuk son.
12.10 kommer röda bilen.
Sonen och jag noterar att det är samma paret som innan. Sonen utbrister "och det är inte ens xxx(grannen) och de vet var han har gömt nyckeln!"
Han bär med sig en handduk och en tunn, vit påse som ser ut att innehålla folieförpackningar (hämtmat?)
Hon har en påse samt filten från sist, ihoprullad under armen.
Fel dag, rätt vecka, rätt tid.
Nu ska vi se om de stannar 2,5 timme som vanligt.
Tänk vad sjukt om din granne inte vet om att dom är i hans hus...