Vad gör min granne?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 799
  • Visningar Visningar 75 570
MEN vad har jag MISSAT?? Ännu ett tisdagsbesök alltså??

Självklart har de nu sett att voff varit dom på spåret, så de har bytt dag, det kan vi fastslå.
Men kan vi nu med säkerhet lita på att de kommer på tisdagarna istället?? Tror nog voff får fortsätta spana alla dagar och tider i veckan faktiskt! Har hon inte tid? Who cares, hon har faktiskt dragit in oss i detta och då måste hon se till att hålla oss underrättade!!

Petflaskan.... OM det mot förmodan inte var glidmedel så måste det ha ngt med liken att göra.
Funderar på ngt frätande.. de fräter bort en kroppsdel åt gången?
Självfallet (?) inte sina egna kroppsdelar då alltså, utan de som de offrat i grupp på torsdagarna förut...

Aaaaah.... torsdagsgrupperna var för att 1-utse offren 2-offra 3-utse frätare.
Detta par ska nu alltså sakta men säkert fräta bort kropparna... på tisdagar... Japp så är det!

Eller så är det glidmedel till latexoverallerna... välj själva ;)

Självklart har de nu sett att voff varit dom på spåret, så de har bytt dag, det kan vi fastslå.
Men kan vi nu med säkerhet lita på att de kommer på tisdagarna istället?? Tror nog voff får fortsätta spana alla dagar och tider i veckan faktiskt! Har hon inte tid? Who cares, hon har faktiskt dragit in oss i detta och då måste hon se till att hålla oss underrättade!!

Petflaskan.... OM det mot förmodan inte var glidmedel så måste det ha ngt med liken att göra.
Självfallet (?) inte sina egna kroppsdelar då alltså, utan de som de offrat i grupp på torsdagarna förut...

Detta par ska nu alltså sakta men säkert fräta bort kropparna... på tisdagar... Japp så är det!

Om du tänker lik så tänker jag mer balsameringsvätska :nailbiting:

Hoppas de inte blandar ihop glidmedel och frätmedel bara.

Torsdagklubben har ju alltid kommit på udda veckor, utom förra veckan. Jag kommer bli helt veckovill om de dyker upp i morgon :down:

Jag är hemma med sjuk son.
12.10 kommer röda bilen.
Sonen och jag noterar att det är samma paret som innan. Sonen utbrister "och det är inte ens xxx(grannen) och de vet var han har gömt nyckeln!"
Han bär med sig en handduk och en tunn, vit påse som ser ut att innehålla folieförpackningar (hämtmat?)

Hon har en påse samt filten från sist, ihoprullad under armen.

Fel dag, rätt vecka, rätt tid.
Nu ska vi se om de stannar 2,5 timme som vanligt.

12.10 kommer röda bilen.
Sonen och jag noterar att det är samma paret som innan. Sonen utbrister "och det är inte ens xxx(grannen) och de vet var han har gömt nyckeln!"
Han bär med sig en handduk och en tunn, vit påse som ser ut att innehålla folieförpackningar (hämtmat?)

Det måste ju sexas därinne, lite coolt ändå att folk tar sig för att göra lite avbrott i veckan och åka på utflykt.

12.10 kommer röda bilen.

Tänk vad sjukt om din granne inte vet om att dom är i hans hus...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 944
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 490
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 399
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden