R
Raderad medlem 94602
Min hette Helga och här kan vi verkligen snacka om Tysk lägervakt. Minns att hon bara hade hemsydda joggingoveraller i FROTTÉOch min gympalärare hette också Gun. Men henne kallade vi bara för Gympa-Gun...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hette Helga och här kan vi verkligen snacka om Tysk lägervakt. Minns att hon bara hade hemsydda joggingoveraller i FROTTÉOch min gympalärare hette också Gun. Men henne kallade vi bara för Gympa-Gun...
Haha hade vår lärare strippat hade nog samtliga klassen behövt slutenvårdMin gympalärare med. Skulle hon strippat skulle terapibehov uppstått..
Och min lärarinna i trean. Hon var nog inte kåt däremotDen förrymda tyska lägervakten kallade vi henne
![]()
Äsch, det blir nog aldrig något svar på vad "grannen" håller på med.
Nu skiter jag i denna tråden![]()
Fniss det va väl lustigt![]()
27 sidor innan den lampan tändes.
(Sagt med glimten i ögat.)
Och min gympalärare hette också Gun. Men henne kallade vi bara för Gympa-Gun...
Min hette Helga och här kan vi verkligen snacka om Tysk lägervakt. Minns att hon bara hade hemsydda joggingoveraller i FROTTÉ![]()
Japp! Lättroad för tillfället.Fniss det va väl lustigt![]()
String-Emils kvinnliga partner?Jag kan utan problem föreställa mig en gråhårig tant iförd baddräkt och benvärmare, svinga sig runt en strippstång under namnet Gympa-Gun. Det krävs ju lite gympakunskaper för att utföra de där riktigt sexiga poserna.
(Förlåt)
Men det har hon väl inte alls ?Japp! Lättroad för tillfället.
Du verkar oandra sidan vaknat på fel sida!![]()
Vad grundar du det påståendet på?Japp! Lättroad för tillfället.
Men det har hon väl inte alls ?
Varför hackar ni alltid på lampan ?
Är väl för fan bra att folk är olika i världen.
Japp! Lättroad för tillfället.
Ser i många trådar folk beter sig som skit mot dig , för du inte är en död fisk i strömmen av åsikter.
Vilka ni? Vad jag vet är det första gången jag svarar hen.Men det har hon väl inte alls ?
Varför hackar ni alltid på lampan ?
Är väl för fan bra att folk är olika i världen.
Är man inte lättroad så har man garanterat vaknat på fel sida.Den oandra sidan? Så, denna sidan? Rätt sida?![]()
Google är din vänNu har jag missat något?![]()
Det spelar ingen roll om det är första gången du är dryg mot lampan du har endå blivit en av alla som hackar på lampan nu.Vilka ni? Vad jag vet är det första gången jag svarar hen.
Vilket var ett rätt tyket svar. I mina ögon.
Jag tycker det var rätt uppenbart av namnet på tråden och de hittills 27 sidorna av flams att det är 50/50 att det blir svar på ursprungsfrågan.