Vad gör min granne?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 799
  • Visningar Visningar 75 570
Då var det mystiska grannveckan igen. Återstår att se om Tordagsklubben dyker upp.
Granne med fru har varit här hela helgen men inte satt foten utanför dörren. Undra varför man åker ifrån en lägenhet i stan till ett hus i obyggden...för att sen inte gå ut öht. Då kan man ju lika gärna sitta i lägenheten :down:

De måste hålla på med nått kinky som hörs!

MEN VAFAAAN?!? Vilket antiklimax...:crazy:
Har ju med spänning suttit här och sträckläst hela tråden också har de :devil:arna inte vett att dyka upp... skit.
Bra spanat i alla fall också hoppas vi på bättre lycka på torsdag! ;) :D

Jag har funderat, och jag tror det hela har en koppling till det där stripteasestället utanför Vara! Min teori är att de håller auditions med nya potentiella dansöser. Ett enkelt sätt att kolla det är ju att Voff knackar på och erbjuder sig att provdansa! Smart va? :p

Weee äntligen dags igen!
Efter förra gångens antiklimax behövs ngt riktigt smaskigt på torsdag!

Och att paret verkar komma helgen innan varje gång? VAD förbereder de?!
Och tid måste det ta då de inte går utanför dörren!

Sanerar de sen förra gången?
Men då bara 2 kom så borde det ju inte vara allt för grisigt.... eller.....

Jag har funderat, och jag tror det hela har en koppling till det där stripteasestället utanför Vara! Min teori är att de håller auditions med nya potentiella dansöser. Ett enkelt sätt att kolla det är ju att Voff knackar på och erbjuder sig att provdansa! Smart va? :p
Är det nått ställe för seniorstriptease eller för medelåldern är ju rätt hög :angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 944
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 490
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 399
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Bråkande hundar
  • Valp 2025