Okej "Torsdagsklubben"....erkänn. Vilka är ni?
Det är dags att träda fram!
Det kanske är Bukemaffian!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej "Torsdagsklubben"....erkänn. Vilka är ni?
Det är dags att träda fram!
Ja! Det ökända, okända innegänget som härjar på buke med alla sina hang arounds och wannabes. Fota, fota @Voff så vi äntligen får veta vilka det är!Det kanske är Bukemaffian!![]()
Nu är det dax att gå in och fråga om du får låna lite socker/kaffe/diskmedel/annat.Nu är det ju skitkonstigt. Inga fler har kommit.
Vad är det som är så viktigt med det här huset så det är värt att åka hit?![]()
Det måste vara så.Det kanske är Bukemaffian!![]()
Gjorde ett svepande med filmkameran men de är ju så jäkla hemliga av sig att de trycker ju bara inne i husetJa! Det ökända, okända innegänget som härjar på buke med alla sina hang arounds och wannabes. Fota, fota @Voff så vi äntligen får veta vilka det är!![]()
Mitt förslag:Nu är det ju skitkonstigt. Inga fler har kommit.
Vad är det som är så viktigt med det här huset så det är värt att åka hit?![]()
Låter perfekt!Passerade förbi er på morgonen och tänkte på torsdagsklubben.... Kan hålla dig sällskap nästa gång de väntas dyka upp
Kan lätt knacka på och fråga " -Jag tänkte avverka lite träd runt er tomt och behöver hjälp med fastighetsgränsen. Men oj vad många ni var här som kan hjälpa till, har ni någon hemlig klubb eller?"![]()
Inte hunnit kika in och kanske lika bra det... vilket antiklimax!!
Ändock undrar jag ju över det där paret som ändå gick in... vad gör de två där inne... ensamma...?? Och var är de övriga???
Hade de någonting med sig in @Voff ?
Nej de gick in tomhänta. Så det tyder ju inte heller på jobb el "möte". Då behövs oftast en dator, surfplatta eller iaf några papper
Men för juffs behövs inte mycket. Men då kan de väl juffsa hemma?
Dom andra bukefalisterna har koll på när @Voff ska åka och hämta sonen, och smyger dit under tiden....Och eftersom det ekar tomt här i tråden så undrar man ju förstås vart de andra nyfikna bukefalisterna är?? På väg till huset? Bokat ny tid så att voff inte ska se att de är dom?
Så det är bara det paret som är i huset som missat att de ändrat tid...??
Voff håll utkik de kanske kommer ikväll istället? :O
Så är det självklart... dags att börja kartlägga bukefalister som inte skrivit i tråden sen 12 typ?Dom andra bukefalisterna har koll på när @Voff ska åka och hämta sonen, och smyger dit under tiden....
Så är det självklart... dags att börja kartlägga bukefalister som inte skrivit i tråden sen 12 typ?![]()
Haha, bäst att skriva då! Är också inne på samma spår som dig Voltis. Håll koll så att båda kommer ut eller ve o fasa att det finns någon där inne...Är där källare i husetSå är det självklart... dags att börja kartlägga bukefalister som inte skrivit i tråden sen 12 typ?![]()
Jag vill också se.Hoppsan. Publicerade en hundbild på Insta![]()