Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här!Man ska inte läsa den här tråden när man sitter i fullsatt lunchrum på jobbet. Får kväva mina skratt för att folk inte ska tro att jag är helt konstig![]()
... en och en, absolut inte med fler än en åt gången.Förväntar mig att du helt ologiskt tar en kissepromenad med varje hund, för att på så sätt maximerar antalet gånger du kan passera huset....
Man ska inte läsa den här tråden när man sitter i fullsatt lunchrum på jobbet. Får kväva mina skratt för att folk inte ska tro att jag är helt konstig![]()
Förväntar mig att du helt ologiskt tar en kissepromenad med varje hund, för att på så sätt maximerar antalet gånger du kan passera huset....
Berätta vad tråden handlar om så förstår de snabbt att allt är helt normaltand Man ska inte läsa den här tråden när man sitter i fullsatt lunchrum på jobbet. Får kväva mina skratt för att folk inte ska tro att jag är helt konstig![]()
Hur många har du? Tänker att de brukar vara där 2-3 timmar har jag för mig du skev....räcker de?Är ute m nästa jycke.Gått förbi 3 ggr. Inte ett liv.
Inga fler har anlänt ännu.
Och vad har du för konto där då?Hoppsan. Publicerade en hundbild på Insta![]()
5 hemma. Men jag måste åka kl14.00 och hämta sonen i skolan.Hur många har du? Tänker att de brukar vara där 2-3 timmar har jag för mig du skev....räcker de?![]()
Man ser bara en hund framför ett hus. Men en bukefalist har gillat bildenOch vad har du för konto där då?![]()
Man ser bara en hund framför ett hus. Men en bukefalist har gillat bilden![]()
Man ser bara en hund framför ett hus. Men en bukefalist har gillat bilden![]()
Jag stalkar dig nuMan ser bara en hund framför ett hus. Men en bukefalist har gillat bilden![]()
Så de har läst tråden...Ute med Lilla S nu.
Inga fler har anlänt.
De kanske har magsjuka?
Det blir inte mycket swingande med ett par!