Vad gör man?

T

Tiggertjejen

Försöker registrera en hemsida på passagen men när jag skriver mitt nummer så säger den att en annan användare redan har det numret:crazy:

Det är ju mitt abbonemang som jag tecknade i somras:(

Vad gör jag nu, struntar i hemsidan?

Sv: Vad gör man?

Det bästa är väl att ta kontakt med Passagens kundtjänst.

De är de som kan hjälpa dig, det kan knappast vi på Buke eller på någon annan site än just Passagen :angel:

Hittade inget ställe att ta kontakt med, kanske fler varit med om samma sak och kunde berätta hur det gått till väga.

Tack!

När jag ska registrera så står det att någon annan användare har mitt mob nummer vivan00 eller liknande.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 956
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 511
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar