keilir
Trådstartare
Vår dotter, ca 9,5 månader har blivit ett monster att lägga på kvällen. När hon var mindre så kunde hon somna själv i sängen men nu går det verkligen inte alls. Senaste veckorna så har hon fått somna i famnen och det har gått jättebra. Men nu blir hon bara hysterisk, och lägger man ner henne i sängen så kravlar hon bara omkring och reser sig upp och sen börjar hon skrika hysteriskt om man inte tar upp henne.
Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Läggningarna tar kål på mig (oss).
Hon brukar inte få sova efter kl 16, men det gör varken till eller från känns det som. Vi kanske får dra ner ytterligare? Men då känns det inte som att det blir någon rolig kväll eftersom hon då kommer att vara astrött på kvällen.
För hon är ju trött när man ska lägga henne, men hon kommer inte till ro och somnar.
Ge oss tips!!!
Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Läggningarna tar kål på mig (oss).
Hon brukar inte få sova efter kl 16, men det gör varken till eller från känns det som. Vi kanske får dra ner ytterligare? Men då känns det inte som att det blir någon rolig kväll eftersom hon då kommer att vara astrött på kvällen.
För hon är ju trött när man ska lägga henne, men hon kommer inte till ro och somnar.
Ge oss tips!!!