Vad gör jag?

Jag tror inte du behöver oroa dig. Min första andrahandslägenhet knackar det på dörren en vecka efter att jag flyttat in och det var KFM som skulle delge personen som fortfarande stod skriven på lägenheten. Jag bara sa att hen bor inte längre här och jag vet inte var hen är. KFM noterade det och sedan hörde jag ingenting mer från dem.

Så länge ingenting står i ditt namn eller det var era gemensamma saker/räkningar så behöver du inte vara orolig även om det är fruktansvärt obehagligt. Sedan kan du kontakta KFM och tala om ditt ex inte bor här längre. Du kan tom sätta upp en lapp på dörren. XXX bor inte här längre. Adress okänd, troligen utrest från Sverige. Men så klart om du bor i lägenhet är ju det inte särskilt roligt. Har du ett hus så sätter du det bara på brevlådan.

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Görel
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
679
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
397
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
913
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama