JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Vad gör jag för fel!?
Tack för alla kloka svar! Jag börjar väl inse det jag redan visste, att det är dags att sälja. Förhoppningsvis finns det någon där ute som han klickar med och som inte har högre ambitioner än vad han har.
Men tack för alla tips och råd!
Ridning
Hej.
Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Ridning
Hej allihopa! 😊
Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Hästmänniskan
Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon...
4
5
6
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Intressant att många hundar (liksom mina) verkar tycka att ett för stort Rauh är oöverstigligt, inte ens värt att påbörja typ. Jag...
Capybara
27 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 372
Hund
Bråkande hundar
Övr. Hund Tycker inte pudeln låter så svår att omplacera?
Många människor bor utan trappor och åka tåg med hund är det väl i ärlighetens namn inte...
Nota
35 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 631
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Jag kan konstatera att att Trassel definitivt inte är över stimulerad. Max. 5 min ”träning” där han väljer. Vi kan ha gjort 5 sitt och...
Lillefrun
47 minuter sedan
Svar: 829
Visningar: 58 667
Hund