athena_arabians
Trådstartare
Jag har städat en massa i ladorna och ute på gården samt hunnit med en hel del ved
Stjälpredan är med som alltid
Stjälpredan är med som alltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemma efter en lång dag och är vansinnigt trött nu. Efter maten hos mamma ska vi gå hem och bara dö lite tror jag
Min stjälpreda ligger och sover.
Jag ska snart lägga mig i sängen och kolla film.
Imorgon lång dag, tisdag rätt så så lång och även onsdag.
Haha japp. Så lätt att bädda när katten ska vara med"Hjälpte" hon dig att bädda?
Samma här, bara en kvar nuTredje semesterveckan av fyra passerat. Härligt väder ute har vi!
Aha! Och ja förstår att svampplock är mer lockande! Uppskattar det jag med verkligen om det inte vore för fästingjävlarna....@Fjordfrälst Håller på att stor städa lägenheten efter sommaren. Verkligen tar allt, men tycker de är så himla tråkigt så när sambon fråga om vi skulle plocka svamp istället så
Överlag ja. Några smärre incidenter, ffa fick domaren säga till om spöanvändning några ggr. Och ett pucko som stod mitt i vägen i omhoppningen för sista ekipaget. Bara en ofrivillig avsittningHöll ekipagen sig på mattan?
Vad köpte du?Jag tror att jag har räddat plymån till min fåtölj som ena hunden kräktes i. Jag fick en offert på 1500 kr exkl. moms och restid och minus RUT. Samtidigt kunde de inte garantera resultatet, så jag var idag och köpte ett maskinmonster för dyra pengar som kan tvätta textilier och mattor.
Oj vad bra den är! Fåtölj är nu sanerad med vad som ser ut som ett lyckat resultat, och så har även tre stora mattor fått en välbehövlig rengöring.