Vad gör vi? Del CCIII

Har alltid haft svårt att förstå också varför man vill se på andras misär.
Allt är inte sant det man ser på tv... jag vet en som sökte bonde söker fru som brevskrivare. Den blev erbjuden lyxfällan de skulle göra så det såg ut som dålig ekonomi.

Jag vet flera som varit med för att få presenter. Jag vet en som ringde runt för att få tag på en hemlig date.
 
De hade en serie i hur polis hundar var tranade och nar de lamnades over till poliser efter lyckad traning. Jag kanner ett par stycken som "fick" en hund darifran. Det allra svaraste sa bada tva var att latsas att man gjorde fel och inte visste.:grin: Men traningen kande jag igen, jag tyckte det var kul att titta pa for att jag sag och forstod vad de gjorde ... om an med lite andra medel an jag skulle haft ibland.
 
Allt är inte sant det man ser på tv... jag vet en som sökte bonde söker fru som brevskrivare. Den blev erbjuden lyxfällan de skulle göra så det såg ut som dålig ekonomi.

Jag vet flera som varit med för att få presenter. Jag vet en som ringde runt för att få tag på en hemlig date.
Varför skulle TV4 ragga deltagare till Lyxfällan på TV3?

Ringde runt för att få tag på hemlig date med vem - Lyxfällan eller bonden?
 
Allt är inte sant det man ser på tv... jag vet en som sökte bonde söker fru som brevskrivare. Den blev erbjuden lyxfällan de skulle göra så det såg ut som dålig ekonomi.

Jag vet flera som varit med för att få presenter. Jag vet en som ringde runt för att få tag på en hemlig date.
Fast jag tycker inte att det spelar ingen roll, det är ändå misär. Jag förstår också att mycket inte ens är sant av det där, men en del är och att folk gillar att titta på sådan misär har jag svårt för, och ovanpå allt så får personerna som är med otroligt mycket skit i sociala medier. Utan att överhuvudtaget ha en tanke om att det måste ligga något bakom mer än att ha svårt att hålla i pengar och det folk kallar för dumhet.

Jag har svårt för den typen av program.
 
Varför skulle TV4 ragga deltagare till Lyxfällan på TV3?

Ringde runt för att få tag på hemlig date med vem - Lyxfällan eller bonden?
Jag vet inte hur det är idag men ”förr” var det förhållandevis få produktionsbolag och så hamnade ofta de som sökte sig till vissa program i en ”pott” så andra bolag kunde snappa upp intresserade. Det går både rykten, headhunting osv i sådana branscher.
 
Ville inte gå ur sängen men upp kom jag och avverkat drygt halvmilen har jag gjort.
Nu ska jag bara mysa i soffan i en och en halv timme. Men kaffe framförallt men även en frukostmackan.
IMG_0834.jpeg
 
Jag sitter på jobbet och väntar på att dagpersonalen ska komma så jag får gå hem. Har hand om grannarnas hästar då de är iväg, så jag får ändå inte åka hem utan behöver åka dit och fodra, släppa ut. Tror att jag ska mocka klart och fixa hela stallet innan jag åker hem och sover. Skönt att ha det klart så man slipper ha det över sig när jag vaknar, för jag ska till en vän och grilla mm ikväll.
 
Sitter i mitt kaos till syrum och funderar på om jag ska städa, klippa upp stuvar eller sy något helt annat.
Lutar åt det sista. Ignorera kaoset ett tag till.

Idag kommer mina föräldrar och vi ska gå tipspromenad.
 
Ätit frukost och ska snart köra sonen till skolan. Själv har jag ledig onsdag! 🤓

Hade tänk höststäda lite i trädgården, men det är verkligen murrigt ute och regnet hänger i luften, så jag tror att jag gör om planen till något inomhus. Eller åker till skogen och plockar svamp.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
520
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 385
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 771
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
977
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp