Vad gör vi? Del CCIII

Det var en intressant kvÀll pÄ Citadellet. Avslutade sen med kvÀllsmat och promenad :)
Nu ska jag lÀgga mig. Tre dagar jobb vÀntar.

1000023080.jpg
 
Trodde jag hade försovit mig men klockan var en timme tidigare Ă€n vad jag trodde 😅
ÄndĂ„ lĂ„g jag kvar och insĂ„g det inte förrĂ€n jag kom upp. SĂ„ avgrundstrött. FĂ„r se om kaffe hjĂ€lper. Inga minusgrader idag, bara 1,8 🙃
 
Ätit macka och dricker kaffe.
Tittar pÄ LyxfÀllan. Har svÄrt att förstÄ hur man kan vilja visa sig sÄ i tv.

Jobb 8-17:30. Jag skulle aldrig stanna hemma för att jag vill vara hemma men just nu vill jag bara vara.
 
Åkt till kontoret i stan. Laddar för att leda en workshop hela förmiddagen. Det hade varit roligare att göra live men eftersom kollegerna Ă€r spridda över hela landet sĂ„ blir det workshop pĂ„ distans. NĂ„ja... ...could have been worse.
 

Liknande trÄdar

Kropp & SjÀl HjÀlp! Jag har stopp i bÄda öronen och fÄr inte bort det. Hör knappt nÄgonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: Mirre
·
  • LĂ„st
Tjatter SpÀnnande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 400
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrÀgerier i samhÀllet nu för tiden. PersonrÄn och smÄstölder har flyttat sig till NÀt-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 772
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund DethĂ€r Ă€r kanske en dum och pinsam frĂ„ga. Och jag kĂ€nner mig redan o kunnig och som en dĂ„lig matte för att det hĂ€nde och för att jag...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp