Vad gör vi? Del CCII

Njuter av det fantastiska vädret och värmen

IMG_20240905_163717499.jpg
 
Åh, Trolle! Det lyssnade jag också på som liten, på den gamla goda tiden med kassettband.
"Och kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan!" :rofl:
Jaaaa :love: Mamma och pappa hade absolut inte råd med kasettbandspelare, men de skramlade ihjäl sig för att ge mig en så de skulle slippa höra Trolle. Förstår inte varför :cautious:
Jag lyssnade sönder på banden två gånger, och köpte sedan CD med Trolle. Lyssnar fortfarande typ en gång om året på youtube :angel:

"Musik ee fuuuuult!" :D
 
Äsch, hade de tom klätt på mig, och gick ut för att slänga sopor på vägen. Insåg att det börjar bli svalare och kom på när jag redan var hemma igen att jag visst har ett par byxor med fickor. Jaja, det får bli imorgon istället.
 
Jag är helt orimligt trött idag. Helt slut som artist. Borde gå ut och boka tvättstugan till söndag men orkar inte 😵
 
Jaaaa :love: Mamma och pappa hade absolut inte råd med kasettbandspelare, men de skramlade ihjäl sig för att ge mig en så de skulle slippa höra Trolle. Förstår inte varför :cautious:
Jag lyssnade sönder på banden två gånger, och köpte sedan CD med Trolle. Lyssnar fortfarande typ en gång om året på youtube :angel:

"Musik ee fuuuuult!" :D

Finns det på Youtube?! Det måste jag lyssna på! Nostalgi! :love:

.... great...nu har jag "du måste se var du går" (det är en låt, för er oinvigda ;):D) på hjärnan... :laugh:
 
Haft myskväll med ”min jättehund”, som sambon kallar hästen. 😅
Älskar när vi får egentid och plockar lite äpplen, tränar och myser. Han är så ”snackig” och rolig! 😍
Och så hänger vår stalker, stallkatten, med på mycket. Också en rolig en!
Det är bara vi på gården och det är så tyst och skönt. Allt man hör är syrsor och enstaka hästfrust. 😍
IMG_9612.jpeg
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 094
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 367
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 182
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 743
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp