Vad gör vi? Del CCII

Har haft lite paus och duschat, ätit en liten lunch, plockat undan ren disk, diskat och gett katten mat. Nu sitter jag i soffan med en god dricka igen, och katten hoppade just upp - hon är verkligen nöjd med att matte tillbringar så mycket tid i soffan atm :laugh: .
 
Omfall. Måste vänta med stallet.

1000022679.jpg
 
Eftersom arbetet med branden verkar bli långvarigt så öppnades lösdriften. Min bil fick bli terränggående så nu är jag i stallet.
Min ena ponny har eventuellt inte ens märkt något. Han äter. Den andra äter iofs också men är spänd. Insett att han kommer bli väldigt missfärgad av röken.

Hade tänkt motionera ponny idag men låter bli. Så behöver ingen av oss flåsa in onödigt mycket rök.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 089
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 358
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 175
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 737
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp