Vad gör vi? Del CCII

Jobbar hemifrån nu på förmiddagen och snart börjar mitt teamsmöte med högsta chefen och mina hundar har fått fnatt. Det skälls hoppas och pips? Fortsätter de såhär får jag låsa in mig på toa för att få ha ett vettigt möte. :rofl:

Blir nog en ok dag det här. Speciellt eftersom det är ena hundens födelsedag idag. 7 år ung ska firas med långpromenad senare idag och en pipgris från Biltema som kommer hålla 0,3 s :rofl:
 
Funderar på om det är värt att lämna in en säck äpplen för mustning. Har sinnessjuka mängder äpplen och äppelmust är ju gott. Men hur länge håller en sån där bib egentligen? 🤔

Gör't! De jag har köpt har haft bäst före på ca ett år, har jag för mig. Kommer inte ihåg exakt men minst ett halvår åtminstone. Och ca 4 veckor efter öppnandet, förvarad i kylskåp.
 
Alla har somnat. Lite tråkigt att sitta själv, men jag passar på att röja lite.
Snart ska vi till öppna förskolan på babymassage. Hoppas det blir bättre än förra gången, det var lite jobbigt att vara social efteråt då..

Och så har jag fått världens mensvärk. Kul 🙃
 
Äntligen lugna ochjag har gjort min redovisning. Nu lyssnar jag bara. Lite heta diskussioner. Min kollega kallade just vår chef för Älskling :rofl:

be60e95d-52df-49d9-817a-4e67e411cbcd.jpeg



Vänligen bortse från skräpet som ligger på bänken. Plockat undan det nu :D
 
Sitter i soffan och äter frukost. Känner fortfarande av nackspärr som jag fick i torsdags då jag ramlade ute. Drömde mardrömmar inatt också och vaknade med ett ryck, väldigt skönt då att sambon sov bredvid så att jag kunde få en kram. Ska försöka ligga på soffan och vila lite innan det är dags för en skogspromenad.
 
Mötena avslutade dags för frukost och en promenad men självklart började det droppa med regn :/ Mina hundar kommer inte vilja gå med
 
Svajig morgon hemma, lämnat sonen i skolan men borde kanske vabbat en dag till. Sa att de får ringa, hellre en gång för mycket än en gång för lite.
Känner mig under isen själv också, liksom värk i kroppen och allmänt uschlig… hoppas verkligen att jag inte ska till att bli sjuk igen, roliga jobbdagar i slutet på veckan när vi ska iväg och frilufta oss med ett par klasser. Det vill jag ju inte missa!

Börjat egentligen inte jobba förrän om några timmar, men har ångest över att ha vabbat så är här tidigt och jobbar utanför arbetstid. 😅
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 089
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 358
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 175
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 737
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp