Vad gör man?

Sv: Vad gör man?

Då har ni ovanliga pundare i Norrland. Inte ens bland de fulare här i söder är det vanligt.
 
Sv: Vad gör man?

I princip alla pundare jag känner bor/har bott i antingen Sthlm eller Göteborg på den tid det begav sig. Här uppe känner jag inte till att något hänt. Hit har de kommit när de blivit rena, de som befinner sig här uppe nu.

Jag säger inte att det är vanligt, men det händer. Att du inte känner någon som råkat ut för det innebär inte att det inte händer.

Tillägg;

Visst är det mycket vanligare att de ger sig på pundaren/langaren i fråga. Frågan är dock om det på något sätt är bättre för bäbisen i fråga.
 
Senast ändrad:
Sv: Vad gör man?

Det vet däremot jag att de har gjort,visserligen fick vederbörande på käften för det senare,just för att man inte gör så men det är väl ändå orelevant då var ju skadan redan skedd...
 
Sv: Vad gör man?

Jag håller med dig där Tassetass. Även jag vet och känner människor i min närhet som varit tvugna att ta till åtgärder för att skydda sig själva och sin familj. Tyvärr händer det du beskriver, sen i vilken utsträckning det gör det vet jag inte men det är orrelevant för mig. Jag vet att det händer och det räcker.
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 778
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 698
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 841
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Med anledning av min systers plötsliga död för en och en halv vecka sedan och därefter min familjs sedvanliga drama och bråk, som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 114

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp