Vad gjorde Temptation 582 ?

Mynta2

Trådstartare
Slår och letar men verkar hitta extremt lite om Temptation 582. Vet han exporterades till utlandet som *relativt* ung hingst..men sedan då ? Meriter ? Bilder ? Vart finns dom ?

Sv: Vad gjorde Temptation 582 ?

Stam, info och en bild (som inte funkade just nu) finns här!

I hingstkatalogen för 1981 står att Temptation hade placeringar i msv dressyr, såväl lantligt som nationellt.

Hans exteriöra utlåtande var: Lång, välliggande bog, långt kors, ngt öppen bål. Korrwekt frambensställ med korta skenor, ngt veka kotor bak. Måttlig skritt, mycket god trav. Skruvar något bak.

Mellan 1977 och 1980 betäckte han 135 ston.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
273
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka