Vad ger du hunden i Julklapp eller present ?

S

soffeloffan

Jag vill undra vad ni/du ger i julklapp eller present till er lilla vovve ? :bump: Eller du kanske inte gör det alls !? Själv tänker jag ge min hund ( när jag har fått den ) Ett stort tuggben !!

En fråga till : Det är modernt att ha en scarvs till hunden !! Finns oftast på Djur-affärer. Där är en lite text på den. Vad står det på den om du har en sådan ? :d // Kramizar

God Jul Förresten

Sv: Vad ger du hunden i Julklapp eller present ?

Tiken får en leksak. En suprb leksak ;) Hon gillar mjuka (helst plysh) leksakermed pipljud, och helst ska man slita sönder dem. Jag har hittat en mjuk nalle där huvudet, benen och armarna sitter med kardborre, och så är det pip i varje del. Dvs en leksak man FÅR slita sönder, om och om igen ;)

Hanen är totalt föremålsointresserad, så han skulle få grisöron (tiken med såklart) men grisöronen är indragna pga magsjuka, så.. =/

Skulle ALDRIG sätta scarves på mina, tänk er en greyhound i scarves.. *kräksmiley*

Selma ska få ett minituggben, nån slags torkad korv, en godisburk och en gosedjurstomte.

Alexandra: VAR hittade du leksaken med kardborre? En sån måste jag köpa till Selma. :)

Min hund fick det största märgbenet dom hade i affären, plus massa köttbullar som mamma skämde bort honom med :D

glee skrev:
Selma ska få ett minituggben, nån slags torkad korv, en godisburk och en gosedjurstomte.

Alexandra: VAR hittade du leksaken med kardborre? En sån måste jag köpa till Selma. :)

Hittade den på 'Jennys Hund och katt' i Valbo köpcentrum. (utanför Gävle alltså). Tyvärr slängt lappen på den, men du kanske kan ringa till Jennys, och höra var de fått tag id em ifrån, och ringa tillverkaren och höra om närmsta återförsäljare?

Ja det skulle jag kunna göra. :) Tack!

Ett stort ben. (Sånt där som inte kladdar, är nyttigare jämfört med andra ben och utan onaturligt kladd.)
En benboll (oxhud? formad som en boll)
Ett ben (vet inte vad det är för något än eftersom det är en släkting som köpt det)

Min hund har fått parfymerade bajspåsar. :angel: Vad ska annat en Fröken Julie ha? :D
Sen har hon fått ihopvikbara mat och vattenskålar + att hon ska få ett egendesignat halsband där det står antingen "Fröken Julie" eller "This bitch bites". :angel:

Min tik fick ett märgben, ett gosedjur i form av en julren;) och en scarf som det står "Mattes älskling" på enbart för jag tyckte att den var så löjlig:rofl: Och när hon fick den på sig såg hon ut som hela världen var på hennes axlar:D

Jag brukar normalt inte köpa julklappar till djur eller människor, men i år har jag köpt ett råhudsben på nästan 1 meter till hunden. Kostade 120 spänn ;)...Sen fick min vovve en julklapp av sin dagmatte..En pipleksak samt 2 tjurmusklar..Det var uppskattat.

Våra bortskämda hundar får 4 paket var...:o Tuggben tror jag det är i dom allihopa, fast de öppnar inte alla idag...;)

Tessan brukar alltid få godis och en leksak. Fast i år blev hon utan godis då hon börjar bli en knubbis :angel:
Så det blev en pipleksak som hon dödade ganska fort och som just nu ligger i små bitar över hela lägenheten.
Men hon blev glad iallafall :)

Såhär såg den ut för ett tag sedan

Vad snällt att så många har svarat !!! Scarvs är något jag måste ha till min hund !! ;)

Min collie hanne fick blandgodis, en pipleksak (kycklingben), två dragsaker varav ena hade en gummiboll i ena änden (skulle vara bra för att rengöra tänderna:D ).

Min kille har en röd scarf där det står I'm the boss :D

Jag ger inga julklappar. Ser ingen mening med det. Tuggben och liknande får hon med jämna mellanrum ändå. För hunden räcker det att hon får vara med och bli matad med smått och gott av mina föräldrar.

Detta fick Charlie (cavalier)...

av mig: en nalle att tugga sönder
av syrran: en pipleksak
av brorsan: två grisöron

Han var jätteglad hela kvällen :D

Lagotton fick prinskorvspaket (2 st paket med småbitar i varje) samt en skarf med texten "here comes trouble" :angel: . För några dagar sedan fick hon en aktiveringskub samt att labben då fick en ny gummiboll (labben är inte hemma över julen).
Och så fick jag och lagotton ett gemensamt kort, med texten att mina föräldrar betalar ett täcke till henne! :bump:

Hihi vad roligt !

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 861
Senast: Hermelin
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 802
Senast: Oh_really
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 151

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka