vad ge nyfödd/föräldrar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vad ge nyfödd/föräldrar?

mjukishäst... Det handlar om att börja i tid... Ju mer de har med hästar att göra ju större är chansen att det blir hästmänniskor av dem... :D :p
 
Sv: vad ge nyfödd/föräldrar?

bärsjal, leksak, solskyddsfilt, solskyddsnät till vagnen (perfekt!!!), presentkort till MAMMAN till lite nya "efter graviditeten kläder"

av allt som jag haft under Loppans 17 månader har min digitala systemkamera varit det absolut bästa köpet, fast det är ju lite dyrt ge bort :angel:

annat då.... örontermometer är toppen att ha!
nån tuff filt att ha till allt möjligt...
 
Sv: vad ge nyfödd/föräldrar?

barnet kommer för tidigt kan vi konstatera och vi har inget köpt.
Men vi kommer nog hinna med det sen, fast det hade varit kul att ha något.

Hon har haft värker sen i torsdags nu.
Åkte till sjukhuset men blev hem skickade.
I morse igen åkte dom in men det var inte dags och hon höll på att bryta ihop utan sömn och ont.
Som dom sönde ner henne.
Men dom trodde att i eftermiddag.
Om inte annat med hjälp.
 
Sv: vad ge nyfödd/föräldrar?

mjukishäst... Det handlar om att börja i tid... Ju mer de har med hästar att göra ju större är chansen att det blir hästmänniskor av dem... :D :p

Dottern fick en käpphäst som gnäggar alt. galopperar om man trycker den på öronen av sin gudmor.
Den var hon skiträdd för. Tog säkert 2-2½ år innan hon vågade ta i den :o
 
Sv: vad ge nyfödd/föräldrar?

Det var en duktig gudmor hon har... Jag gav min systerdotter en mjukishäst när jag träffade henne första gången... Hennes pappa sa då, -vadå, tror du att det skall bli en hästtjej???? Det kan du tro, det skall jag sätta stopp för...

I doppresent 1 månad senare fick hon en hästsparbössa och ridvantar (såna här med noppor)... ;) :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 973
Senast: Amha
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 300
Senast: Farao
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
30 966
Senast: Elendil
·
Övr. Barn Sedan en tid tillbaka är vår snart åttåriga son extremt konfliktsökande i hemmet. Det är alltså med mig och hans far som dessa bråk...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
13 346
Senast: Imogen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp