Vad går det ut på??

aztecaqs

Trådstartare
Jo, jag e lite intresserad av distans.. Jag undrar bara hur man vinner en distans tävling? Lixom godkänd i vetrinärkontrollerna,först i mål, och bäst tid i mål, eller?? << hoppas ni förstår vad jag menar!;)

Skulle vara tacksam för svar. :)

Sv: Vad går det ut på??

I tävlingsklass vinner den som har bäst tid i mål OCH är godkänd i veterinärernas slutbesiktning, (den är efter målgång.)

Det händer alltså att den som kommer först i mål inte vinner, om den inte skulle klara veterinärbesiktningen.

:)

I tävlingsklass vinner den som har bäst tid i mål OCH är godkänd i veterinärernas slutbesiktning, (den är efter målgång.)

Det händer alltså att den som kommer först i mål inte vinner, om den inte skulle klara veterinärbesiktningen.

:)

Tack!!:bow: :laugh:

Om du är nyfiken på distans och bor i skåne, tycker jag du ska komma till skånska distanssällskapets utbildningsritt i Hässleholm den 11 oktober! :laugh:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag utbildade mig till statsvetare en gång i tiden och började arbeta inom kommunal näringslivsutveckling, på ett privat bolag som...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 899
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
453
Senast: Roheryn
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
457
Senast: yamyam
·
Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han...
2
Svar
20
· Visningar
1 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka