vad för inställning är fel?

C

creamy

min dator kan helt plötsligt inte ladda upp bilder på internet, lunar, buke och flera andra ställen.. sidan kan inte visas är det enda som kommer upp.
man kan inte heller lägga upp bilder på t ex photobucket. och hotmail kan jag inte gå in på.

vad har hänt helt plötsligt? :confused:
hjälp? :bow:
 
Sv: vad för inställning är fel?

skumt... prova att tömma cache minne och starta om datorn.
brukar vara bra att börja med iaf.
 
Sv: vad för inställning är fel?

creamy skrev:
Vart finns cache minnet? :angel:
i internet explorer...
under verktyg..(gråa raden)
internetalternativ

gul markerade knappen i mitten..
internet-alternativ.jpg
 
Sv: vad för inställning är fel?

Det kan också vara så att servern där bilderna ligger är nere för tillfället, eller också är bilderna helt sonika borttagna. För tillfället går det inte att se alla bilder i mina inlägg eftersom jag håller på att byta ut vissa delar av serverparken och samtidigt ska uppgradera styrprogramvaran. Det kan ju vara sådant som gör att inte alla bildfiler laddas. Om bilden brukar vara försvunnen mer än ett par - tre dagar så kan man nog utgå från att den är raderad.
 
Sv: vad för inställning är fel?

jasså!, ja det har jag gjort. och startat om.
funkar inte. :(
 
Sv: vad för inställning är fel?

Har du FireFox som du kan testa om det är samma problem där?
 
Sv: vad för inställning är fel?

Chello, upc..

laban; nä vi har inte firefox.
 
Sv: vad för inställning är fel?

Jag kan inte heller öppna bilder som jag öppnar direkt men jag kom på att om jag sparade bilderna så gick de att öppna från "mina bilder". Hoppas du fattar vad jag menar, jag kan inte riktigt förklara för ja e inte så värst bra på dataord..
Lycka till!
 
Sv: vad för inställning är fel?

Kan du tänka dig ladda ner den och testa??
www.mozilla.org och det finns svensk version.

För jag har lite svårt att förstå vad som kan vara knasigt
 
Sv: vad för inställning är fel?

Nu fungerar det igen. :)
Pappa hade sett några snubbar här utanför som höll på att fixa med skåpet. Nu funkar allting å det går snabbare än förut.
Men tack för hjäpen =)
 
Sv: vad för inställning är fel?

Ok Chello skulle uppgradera så det kan vara det som bråkade
 
Sv: vad för inställning är fel?

Jag kan avslöja att det hade räckt med att du dragit ur strömkabeln till modemet och stoppat tillbaks den igen. ;)

/Erica
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 185
Senast: Yrsel
·
IT & mobiler Vad ska man använda för webalbum nu när det inte längre går att dela bilder från photobucket? Jag är ute efter en sida där man kan...
Svar
18
· Visningar
1 402
Senast: vallhund
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 551
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp