vad för hingst

zilla

Trådstartare
Dommen kommer om 2 veckor !! Hon vart op i bägge framknäna och än så länge ser allt bra ut ...men om vet tycker att det är kört som tävlingshäst . så blir det nog avel. Eller är det bortkastade pengar. ?

Vad väljer man för hingst. hon är e lindy lane -soncan . mamman har lämnat 3 avkommor , den bästa är noras bean ca 1 2 mille.

Sv: vad för hingst

Var det en olycka som skadade henne? Om hon bara hade helt usel hållbarhet hade jag nog inte gjort det men om hon skadats av olyckshändelse så inget problem. (Har läst hur det var men kommer inte ihåg)

Bästa hingstvalet måste vara Super Arnie :) Men titta även på Enjoy Lavec.

Liknande trådar

Islandshäst Jag är så nyfiken på hur ni resonerar när ni väljer, för det finns ju så väldigt många hingstar att välja på! Nu förutsätter vi att...
Svar
4
· Visningar
1 811
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 334
Senast: Jate Volim
·
Foder & Strö Jag har ett litet dilemma till hösten... vet är det är flera månader dit men kan inte sluta grubbla vad som ska funka bäst.:crazy: Vill...
Svar
9
· Visningar
1 358
Senast: Lindsen
·
Trav Hur ska man tänka och värdera om ens sto är värt att avla på? Alltså värt för en själv, inte för försäljning med vinst. Jag vill främst...
Svar
12
· Visningar
1 951
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka