vad för bett?

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

lovenino

Hej,
Det är så att jag har ett litet problem... Det är nämligen så att min häst funkar över lag allra bäst på pessoabett, och jag vet att man inte får rida med det i dressyren, därför undrar jag:
Vilka bett är tillåtna att rida med?:confused:

Sv: vad för bett?

okej, tack så mkt. det värsta är att min häst inte fungerar så bra på vanliga tränsbett... men ja får väl rida mkt dressyr på de o se om de blir bättre. på tränsbett kan han nämligen bli väldigt framtung, och så lyssnar han inget vidare:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Hästvård Jag har haft många olika strategier under åren för att ta hand om bromsbett. Hästen är allergisk och får i stort sett alltid infektioner...
Svar
18
· Visningar
937
Senast: lundsbo
·
Hemmet Ja, alltså sådana där i metall som man trär på ljuset och med ett litet lock som ska släcka ljuset på den nivå man sätter dem. Tyckte...
Svar
2
· Visningar
310
Senast: 95johsv
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka