V
Vixten
Nu äter min boxervalp Doggy proffesional lax & ris valpfoder, de var det foder vi fick med ifrån uppfödaren och jag har sonika kört vidare på det spåret.
Pratade med en av våra rara grannar, som sa att Doggy var det absolut värsta jag kunde ge min valp. Det innehöll aldeles för mycket Fiskmjöl. Att hon på den tiden dom hadde djuraffär försökt tillsammans med andra få stänga doggy helt? Att en hund hon haft tidigare fick exem som aldrig blev bra pga Doggy. Allt ont i världen kan man säga.
Royal canin skulle det vara. Speciellt eftersom vi haft problem med magen och nu att få upp vikten.
Men jag har ingen aning.
Jag är inte så insatt i hundvärlden, och även om en hund är en hund vill jag självklart det bästa åt vår valp.
Vill någon ge mig tips och råd så jag får lite att fundera på?
Pratade med en av våra rara grannar, som sa att Doggy var det absolut värsta jag kunde ge min valp. Det innehöll aldeles för mycket Fiskmjöl. Att hon på den tiden dom hadde djuraffär försökt tillsammans med andra få stänga doggy helt? Att en hund hon haft tidigare fick exem som aldrig blev bra pga Doggy. Allt ont i världen kan man säga.
Royal canin skulle det vara. Speciellt eftersom vi haft problem med magen och nu att få upp vikten.
Men jag har ingen aning.
Vill någon ge mig tips och råd så jag får lite att fundera på?