Vad får din katt julklapp....

P

Piavik

Mina katter får lite leksaker o godis så klart ett par räkor slinker nog ner med:love:

Sv: Vad får din katt julklapp....

Mina får godis med rött glansigt julpapper på :p

oh så flashigt det kanske man skulle satsa på:rofl: :d

Lite extra gott i matskålen och sen skall jag nog försöka hitta en elementbädd som passar våra element.
Annars skall det nog bli en annan kattsäng av nåt slag!

hon gillar inte kattgodis, så det blir det inte. och hon har nyss fått ett klösträd..men vi funderar på en ny råtta, då den hon har nästan är helt demolerad nu, favvoleksak. eller kanske en sån där pinne med fjädrar på, hon är inne på sin andra nu och det är fjädrar över allt så den är nog snart "död" också. kanske lite extragod mat också, tonfisk verkar hon gilla, men vanlig "blöt" kattmat äter hon inte, hon vill bara ha torrfoder.

Mina älsklingar gillar inte heller kattgodis, så de får en burk tonfisk och en burk sardiner att gotta sig i den dagen, de skriker förtvivlat på mig ända tills det hamnar i deras matskål :rofl:
Deras favorit med andra ord!

kl.

mina katter får kalvsylta inslagen vid julklappsutdelningen ;) mycket uppskattat :d

Mina katter ska få en klösbräda, kattgodis, robbins favvo torrfoder (som han får av sin mormor (min mamma) ),
en kattsäng till o nya möss

Förhoppningsvis sina kattungar. För nu har jag tröttnat på o vänta. ;)

I övrigt får hon lugn och ro, ensam hemma hela dagen, och säkerligen lite smått o gott att äta, det är ett måste på julen. Kanske har hon sån tur att hon även lyckas välta julgranen, då måste lyckan vara fullständig. :D

Min katt får 3 små vita möss som skramlar. Det är hennes favoritleksaker, de försvinner hela tiden så det är bra att ge nya vid jul och hennes födelsedag.
Sen får hon ett paket rökt skinka också för det tycker hon är smaskens.
Allt är såklart inslaget paket med massor med snöre på så hon kan leka med det också.:D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 895
Senast: Frida.G
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 706
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5