Vad f*n är det dom håller på med!!! J*vla djurplågeri!!!!!!

Sv: Vad f*n är det dom håller på med!!! J*vla djurplågeri!!!!!!

Folk som gör sådan skall sättas inanför lås och bom! eller bli behandlade som hästen/djuren blir!

Mvh
Eran Emma

Det finns idioter inom alla discipliner av hästsporten. Dressyrfolk som sliter sina hästar sönder och samman, hoppryttare som barrerar, and so on and so forth.

Generellt sett tror jag rodeodjur har det rätt bra, för det är inte många minuter om året som de jobbar. :p

Jag kan inte se filmer på youtube, vad händer? :crazy:

Det finns idioter inom alla discipliner av hästsporten. Dressyrfolk som sliter sina hästar sönder och samman, hoppryttare som barrerar, and so on and so forth.

Generellt sett tror jag rodeodjur har det rätt bra, för det är inte många minuter om året som de jobbar. :p

Håller helt med dig:bow: :cool: Men jag har aldrig föstått mig på meningen med rodeo:confused: Konstig sport:angel:

*har inte sett filmen än, utan kollar på den strax*

Riktigt äckligt och fullt i klass med tjurfäktning, tuppfäktning och hundslagsmål. Och som vanligt är det männens värld...

Har sett på filmen nu och det var ju helt förjävligt:cry: :cry: Hur fan kan man göra sådär:eek: :cry: Finns inte ord för det:cool: Glöm det jag skrev förut, det här är inget emot dressyrens eller hoppningens djurplågeri!!:cry:

Som sagt, idioter finns det överallt. Men som sagt, generellt tror jag att många rodeodjur har det mycket bra.

Jag skulle då tro att många rodeodjur är rädda och skygga för människor? Men det är ju min uppfattning

Kolla på den här: http://www.youtube.com/watch?v=GPIP-OFK3e4&mode=related&search=

märk att hästen, i början, ser lugn och fin ut. fattar inte hur det kan vara lagligt.

sen var det ju någon som la en intellektuell kommentar också:
All you people think that rodeo is mean you come talk to me and I'll show you what a flank is like and where it goes on a horse I ride Bareback horses and you know what it doesn't hurt them one bit they love to buck and if they didn't want to buck they wouldn't!!

Hejsan det var för j*****t att detta får ske tycker jag ialla fall. Respekt för det som är levande verkar inte gälla djur för vissa... Hemskt att se!!!!! Sånna människor borde spärras in för djurmisshandel...IDIOTER!!!!

Det finns mera trådar om detta, tror Sammet gjort en bra..

Kolla på den här: http://www.youtube.com/watch?v=GPIP-OFK3e4&mode=related&search=

märk att hästen, i början, ser lugn och fin ut. fattar inte hur det kan vara lagligt.

sen var det ju någon som la en intellektuell kommentar också:
All you people think that rodeo is mean you come talk to me and I'll show you what a flank is like and where it goes on a horse I ride Bareback horses and you know what it doesn't hurt them one bit they love to buck and if they didn't want to buck they wouldn't!!

Såg den här filmen nu, och fy fan:cry: :cry: Började grina... Hur kan de göra så:cry:

Jag orkar inte!!! Vad är det för värld vi lever i ????????????

Jävla karljävlar!!!! Äckliga människor!!!!!!!!!!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 687
Senast: LenaH
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 714
Senast: mackan
·
Western Har precis kommit hem från stallet; och jag är så jäklarns frustrerad! - Ursäkta på förhand ang alla svordomar... :crazy: Först är...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: SofieMunka
·
Utrustning Var igår & kikade på en ponny som jag lovat att hjälpa till med att rida till. Mycket trevlig ponny som tävlar Msv B hoppning & ska...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 281
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår