Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I vissa kretsar har jag sett att de menar fuck the world.OMG, LOL, FFS osv vet jag. Men FTW??
I vissa kretsar har jag sett att de menar fuck the world.
Jag vet däremot inte vad FFS står för. Upplys mig är du snäll.
Fuck the world för FTW har jag ALDRIG sett (efter sexton år som bloggare då), så det är nog i vissa särskilda kretsar. FML för fuck my life är däremot vanligt.
FTW som Fuck the World är ganska vanligt i bikers-kretsar... och då menar jag de som oftast kör HD
FTW Fuck the world är det vanligaste jag sett, dessutom att det skämtas om att det feltolkats som For The winFuck the world för FTW har jag ALDRIG sett (efter sexton år som bloggare då), så det är nog i vissa särskilda kretsar. FML för fuck my life är däremot vanligt.
FTW Fuck the world är det vanligaste jag sett, dessutom att det skämtas om att det feltolkats som For The win
Fuck the world för FTW har jag ALDRIG sett (efter sexton år som bloggare då), så det är nog i vissa särskilda kretsar. FML för fuck my life är däremot vanligt.
Jag tror inte att betydelsen har ändrats över tid utan det har med sammanhanget att göra. For the win är internetslang, fuck the world en knuttefras.Googlar man lite tycks det som att fuck the world var ursprungliga betydelsen men att det med åren ändrats till for the win.
Jahaja. Man är gammal alltså...