Vad betyder detta?

Sv: Vad betyder detta?

Allbreedpedigree är ju en sida där man lägger in stammen själv, och då kanske det inte är helt "tillförlitligt", ägaren kanske helt enkelt inte vill lägga in stammen på mamman eller så kanske det inte ens är ägaren som lagt in hästen i databasen? Vem som helst kan lägga till hästar på den där sidan och såvitt jag förstår så är det inte alltid som all info stämmer... Vill man veta stammen kan man ju säkert vända sig till Quarterförening i det land där hästen är registrerad! :)

Jo, jag vet att det är folk som själva lägger in stammarna. Så viktigt är det inte för mig att veta, jag kollade mest eftersom "gubben" frågade:)

Edit betyder helt enkelt att stammen av någon anledning inte är inlagd, och om du klickar på edit ska du komma till en sida där du, om du vill, kan lägga in den.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 041
Senast: netia
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 186
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 118
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 524
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar