Vad att ha i hyllan?

Ava22

Trådstartare
Satte upp en hylla i lägisen, ser så vuxet ut;). MEN, vad ska jag ha i den, vad skulle ni haft? Tips, ideer, bilder, bara kör på!

DSC00325.jpg

Sv: Vad att ha i hyllan?

En sån där har vi hemma, vi har lite tidningar och fotoböcker på våran.

Högst upp står det några ramar med foton.

Snygga ramar med fotografier och fina minnessaker.

Kanske en snygg liten låda med småsaker som behöver någonstans att "bo"

Hyllan är jättesnygg, men mot den tapeten blir det mest rörigt med hylla och prylar.

/tråk-Maran

Hyllan är jättesnygg, men mot den tapeten blir det mest rörigt med hylla och prylar.

/tråk-Maran

Lika tråkig indian ;)

Helt seriöst så försvinner hela hyllan mot den tapeten och det ser bara plottrigt ut med saker dessutom.

Låt väggen få vara med bara tapet och sätt hyllan på ett ställe där den syns.

/
ser inte så vuxet ut / indian

Tur att smaken är som baken;)

Kan hålla med om att på bilden, att man inte riktigt ser hyllan, eller att tapeten förvillar. Men i verkligeten ser det inte lika "plåttrigt" ut, det ser lixom inte mkt ut.

Det som har kommit till senast är en bild på en häst jag haft i min ägo tidigare.:love:

Håller med.
Tråkiga Houdinie hade valt en svart eller vit hylla, men helst ingen alls. En spegel (hög och smal) med vit ram, hade jag nog valt istället.

TS: Jag blev lite full i skratt när jag läste denna mening:
"Satte upp en hylla i lägisen, ser så vuxet ut"... :rofl:
(inget elakt menat, lovar! :) )

Håller med.
Tråkiga Houdinie hade valt en svart eller vit hylla, men helst ingen alls. En spegel (hög och smal) med vit ram, hade jag nog valt istället.

TS: Jag blev lite full i skratt när jag läste denna mening:
"Satte upp en hylla i lägisen, ser så vuxet ut"... :rofl:
(inget elakt menat, lovar! :) )

Håller helt med dig. Spegel med vit ram skulle göra ögonen mindre stressade. Det skulle se mer "Vuxet ut"

Och till TS: Sätt hyllan på en enfärgad vägg istället. Den skulle göra sig bättre där, för den är inte ful. Däremot i kombination med väggen bakom och det färgval av tapet gör att träet i hyllan skär sig enormt :crazy:

Tur att smaken är som baken;)

Kan hålla med om att på bilden, att man inte riktigt ser hyllan, eller att tapeten förvillar. Men i verkligeten ser det inte lika "plåttrigt" ut, det ser lixom inte mkt ut.

Det som har kommit till senast är en bild på en häst jag haft i min ägo tidigare.:love:

:angel: Du frågade ;) och för mig så är det inte "vuxet" att plottra till så att saker försvinner så att säga.

Att få det så att man ser saker är kanske en konst.

Men för mina ögon så försvinner alltså hyllan i mönstret och tidningar fyller på det röriga, en bild av en häst syns inte i bland allt.

Ska bilden synas och komma till sin rätt så ska det vara en enfärgad eller möjligen mindre mönstrad tapet bakom som i sig inte fångar blicken, möjligen om du nu vill ha hyllan kvar så ska det vara rena, enfärgade stileben som man ser.

Men det är jag det ;)

Du? Vuxen? :rofl: (uppfatta det som ett vänskapligt skämt).

Det blir lätt rörigt framför den tapeten, men det går att fixa.
Jag är ljuslykt-fanatiker, tända eller icke, snygga att se på.
Sen ett eller ett par foton i snygga ramar (tänk på samma eller iaf matchanda ramar) som helst bryter väldigt med tapeten så man ser bildens inramning.
Tänk så stort som möjligt för småsaker försvinner i väggen. :)

Liknande trådar

Hemmet Har självhäftande hylla från Beslag online i duschen (helkaklat) men skiten släpper ju hela tiden. Första gången släppte det efter...
2
Svar
21
· Visningar
772
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
796
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2