Vad är skillnaden?

Golden_Heart

Trådstartare
Jag har kraftiga flytningar hela tiden, typ varje dag. Hur märker jag skillnaden om vaxproppen lossnar?
Blir värkarna kraftiga?
Är det någon skillnad i färgen då mellan flytning och att vaxproppen har trillat ut.
Kan avslöja nu att jag har ca 13 dagar kvar till utsatt datum.

Sv: Vad är skillnaden?

Jag har haft flytningar hela denna grav & även förra gången. Men dom är vita. När slemproppen lossnade förra gången så var den just slemmig och blodblandad, så det gick inte att ta miste på... ;)

Inte ett dugg roligt! Jag råkade skriva fel och sedan var det för sent att ändra! Ursäkta då! :mad:

Oj! Förlåt! Inget att ta illa upp för! Jag tyckte bara att det lät kul, och kände igen mig själv med tanke på liknande felskrivningar.

Förlåt, menade inte att såra!

Kära Enya, du vet väl att man inte muckar med graviditetshormoner :D;)?

Kära Enya, du vet väl att man inte muckar med graviditetshormoner :D;)?

Haha så ÄR det ju :rofl:
Slemproppen brukar vara tydlig, det är rosa strimmor och den är liksom ... slemmigare, haha. Men alla ser den inte heller, den kan ju lossna i småbitar så att säga :)

Slemproppen behöver inte ens komma ut innan man hamnat på BB. Min bm grävde ut min när hon skulle känna hur öppen jag var. Och då insåg jag att jag HADE SETT DEN om den kommit ut innan :) Den såg ut som en manet ungefär haha. Men den kan komma ut i småbitar också och då är den ju inte så synlig.

Slemproppen behöver inte ens komma ut innan man hamnat på BB. Min bm grävde ut min när hon skulle känna hur öppen jag var. Och då insåg jag att jag HADE SETT DEN om den kommit ut innan :) Den såg ut som en manet ungefär haha. Men den kan komma ut i småbitar också och då är den ju inte så synlig.

Jag har aldrig sett någon av mina tre. Och med tanke på din beskrivning av en manet så kanske jag ska vara glad över det!:D:o

Fy att ha en manet mellan benen!:eek:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
534
Senast: tuaphua
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
673
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 018

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka