Vad är samlad trav för er?

Sv: Vad är samlad trav för er?

Nu var det där visserligen tölt o inte ens trav men det kanske var ett skämt.
c050.gif

Nej det är trav i början men ja det var ett skämt - därav :angel:
den är ju jätteluftig fram - men inte som ett resultat av att den bär bak - utan av andra andledningar

Jag ser inte vartifrån det är trav i början på den filmen...en ren 2 taktig trav? men om du tycker att en fin islänning är ett skämt så är det ju upp till dig. Dessutom som denna film aldrig varit mening att visa ngn samling öht.

Det märkliga ärkanske att ingen bra film på samlad trav kommit upp...

men oj så det tolkas, jag tycker inte islänningar är ett skämt fina eller inte. SE vilket sammanhang saker skrivs

fio skrev att en samlad trav var luftig fram - då la jag in denna för att påpeka att luftiga framben inte allena gör en samlad trav - det vet givetvis fio och de flesta andra också hoppas jag och skulle då kunna dra lite på smilbanden

men oj så det tolkas, jag tycker inte islänningar är ett skämt fina eller inte. SE vilket sammanhang saker skrivs

fio skrev att en samlad trav var luftig fram - då la jag in denna för att påpeka att luftiga framben inte allena gör en samlad trav - det vet givetvis fio och de flesta andra också hoppas jag och skulle då kunna dra lite på smilbanden

Nja jag såg ju naturligtvis SAMMA häst framför mig i det scenariot, alltså att den hästen blir luftigare fram än i tex arbetstrav

Liknande trådar

Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 363
Senast: super
·
Ridning Går det att få till? Om ja, hurdå? Islänningen kommer inte få lära sig samlad trav, han ska trava normalt och om långsamt så tölt. Men...
2
Svar
27
· Visningar
3 098
Senast: tuaphua
·
Ridning Som rubriken lyder, hur får man hästen samlad i trav? Någon som är bra på att förklara? Tack på förhand!:)
Svar
1
· Visningar
924
Senast: Waco
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka