Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag brukar säga att täcken är det jag köper minst av, men av ngn anledning har jag lyckats köpa 3 st täcken denna månad och 1 st täcke för ett par månaders sen. och 1 st täcke månaden innan det...
det är på tok för konstigt för mig.
råkade samla på mig sadlar också..men det va väl inte så konstigt iof, med tanke på att hästen måste sätta konstiga muskler hela tiden men nu har ja sålt dom flesta så nu är jag sadelfattig för en gångs skull :-)
annars är det schabrak och benlindor.
gärna broderat
Täcken och Hansbo-schabrak..Vill gärna ha bra kvalitet på grejjerna och då blir det lite dyrare och då får man inte råd att köpa stup i kvarten. Men täcken kan man inte få för många av...
Min största last är grimmor och grimskaft. Tätt därefter kommer benlindor och sårgrejor.
Det värsta är att grimmorna aldrig går sönder så man blir av med några.
Sen, att hästarna aldrig gör sig illa, det kan jag ju inte direkt klaga över.
jag är nog inte fullt så galen som någon goddness skrev men till mitt sto har jag fem sadlar, fjorton träns, arton täcken, 27shabrak/vojlockar, endast ( ) tolv bett, tjuogofyra olika benlindor, åtta grimmor. sju hela uppsättningar av reflexer, dvs: benreflexer,reflexväst,reflexbrösta,svansreflex, tränsreflexer och ridtäcke med reflex. har i fyra olika färger på reflexerna
rosa, gul orange och röd
soo....
what do you think about this??
Gravid - 1år Bara äl+2 här så inget spännande på G. Efter förra ägglossningen hade jag ju alla möjliga konstiga symtom så kommer ju inte våga tro på...
Hundträning Tack och lov har alla varit mycket nojda ... "so far".
Det har varit bade for sadana som vill ha grundtraning for tavling och sadana som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.