Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL
För att jag idag bokade biljett hem till Norrbotten en vecka i maj :laugh: Jag har inte varit där sen jul och har en enorm hemlängtan just nu!

Jag är glad över att jag har ett påsklov på 10 dagar nu, vilket innebär massa ridning :rofl:

Senast ändrad:

Fyra dagars ledigt :banana: Ska uttnyttja dagarna till att söka extraknäck, städa och planera för sommaren. Försöka få rätsida på livet helt enkelt.

Senast ändrad:

*kl*

Jag är glad för...

...en ledig långhelg med träning och tävling inplanerat för unghästen.
...att jag har ordning i ekonomin och ett extrajobb som även blir vikariat i sommar.
...att mamma, hennes sambo och hunden ( :love: ) kommer hit på lördag och hälsar på.
...att jag har städat ordentligt både i lägenheten och stallet och nu kan avnjuta ordning och reda.
...att jag har unnat mig ett gymkort på finaste stället i stan samt köpt lite nya träningskläder.
...att semesterplanerna börjar ta form, 2 veckor på Gotland med både sambon, katterna och hästen :love:
...att stoet åker till sin fodervärd på söndag, en konstellation som känns väldigt bra.

kl

För att jag tror att jag gått ned i vikt. Eller hoppas. Men det är antingen det eller att leggingsen magiskt töjt sig i både midja, ben och knän över en natt, så det låter bättre att satsa på vikten. :angel:

Fint att iallafall en av oss lyckas med något..
(herregud vad bitter jag är just nu, förlåt, det går över)

Just nu är jag glad att det är torsdag, för då är det snart fredag och jag kan låtsas att den här veckan aldrig har hänt. Förhoppnings med en utgång bra mycket lugnare än tisdagens och någon form av självförtroendekick i helgen.

KL

Jag är glad för att jag ska åka till Jönköping (Elmia) och träffa pappa och lillebror på lördag =)

//r

kl

Jag är glad över att vi äntligen börjar komma någonvart i huset med renoveringen. Snart är ett rum helt klart, ett är halvvägs och likaså köket.

Jag är även glad över att jag hittade en bra stallplats idag som jag tror att jag och hästen kommer trivas hos.

Slutlig är jag glad över att livet är rätt så underbart för tillfället.

Kl

Jag är glad att jag är ledig i 10 dagar nu! :banana:

(Nog för att det snarare är undervisningsfritt än påsklov, men jag ska njuta :D)

Fint att iallafall en av oss lyckas med något..
(herregud vad bitter jag är just nu, förlåt, det går över)

Men du är å andra sidan redan smal. Och dessutom skitsnygg.

Glad för att det är... helgdagar? Eller något. Eh. Egentligen var jag skitsur för att inga jävla bussar går pga. landet, men å andra sidan kan jag nu spela MW3 och BioShock i fyra dagar med gott samvete. :angel:

Tack, ni båda :love: Jobbar på det.

Glad för Aesthetic Perfection var överjävligt otroligt sjukt fantastiskt bra! Och jag inser att OAVSETT om jag gjorde bort mig inför hela bandet i tisdags så att den jag känner inte vill veta av mig (vad jag vet?) så är han fortfarande en ytlig bekant, medan jag lyssnat på själva bandet i sju jävla år.

Då väger musiken över. Med råge. <3 Herregud, vad bra det var.

KL

För att diklofenaken börjat hjälpa lite. Sweet jesus :p det gör inte fullt lika ont i ögat som det gjorde för en timme sen :rofl:

*kl*

Jag är glad för att jag fått mitt drömjobb (i handelsträdgård) efter ett års arbetslöshet! Visserligen bara säsong men vad fan! :D

KL.
Jag är glad för att jag har världens bästa fästman! Han är så underbar att jag får helt ont i hjärtat :love:.

KL

Jag är glad för att mormor körde hit symaskin, tyger och provdocka så nu kan kreativiteten flöda! :banana:

haha, LindgrenV. Din banan dansar i takt till den ashöga trancemusiken från lägenheten under. Ser förbaskat roligt ut så här på kvällskvisten när man är lite för trött ;)

Jag är glad över hur mycket jag orkat med idag. En väldigt bra dag för att vara mig.

(btw, lindgren, kikade in hos dig på instagram, vilka söta kissekatter du har :) )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
331
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 373
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka