B
BeastieBabe
så du anser att det ALLTID är något annat och att det ALDRIG är pga proteinet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Ja det kan vara proteinknölar....."Ja det kan vara proteinknölar.. de uppkommer dels av att hästen kanske fått nytt foder och fått i sig ändrad mängd protein..
Ber ödmjukast om ursäkt om jag läst fel.
Min hjälte !!!Men snälla du. Vad är det som säger att det var proteinet (och vilket protein) som hästen reagerade på? En störning i magen var det ju, och hade varit även om hästen ätit "proteinfritt" foder. Kanske du kan ta och söka upp lite information om hur proteiner är uppbyggda och vilka olika sorter som finns (då har du att göra ett tag). Det du behöver förstå är att protein inte är EN sak som är likadan i allting, utan uppbyggt på olika sätt i olika kedjor.
ville jag bara påminna dig om att du faktistk skrev att det KUNDE vara proteinknölar. Jag vet av erfarenhet att det finns en hel del fördomar bland även duktigt hästfolk, efter att de sett eller hört ordet proteinknölar.Men fortfarande kvarstår faktumet att du började ditt första inlägg med "Ja det kan vara proteinknölar.....".