Du är så välkommen!Åh, jag kommer 21 februari prick!
Jag är också laktosintolerant och gillar inte mandelmassa, jag kan äta en på plats och ta med en hem som hjälp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är så välkommen!Åh, jag kommer 21 februari prick!
Jag är också laktosintolerant och gillar inte mandelmassa, jag kan äta en på plats och ta med en hem som hjälp
Josef gör även spel - som är sjukt bra.Det är en annan Fares (sjukt talangfull familj) Roy är kusin till Fares Fares som är den mest kände skådespelaren i släkten. Fares Fares bror Josef är också skådespelare men mer känd som regissör.
Får komplex av den familjen tror jag. Sitter de aldrig på sofflocket och käkar chips bara?Josef gör även spel - som är sjukt bra.
Nä - fast det låter mer som ett behagligt liv.Får komplex av den familjen tror jag. Sitter de aldrig på sofflocket och käkar chips bara?
Hur var den andra?Pga denna tråden köpte jag två minisemlor. En original och en med hjortron, mandelmassa och hjortrongrädde.
Hjortron. Älskar hjortron.Pga denna tråden köpte jag två minisemlor. En original och en med hjortron, mandelmassa och hjortrongrädde.
Här hade jag lämnat ett utkast som började med "Och jag känner ett", men jag har glömt vad det var jag hade tänkt skriva. Eller vad jag kände, för den delen.Jaha. Nu är jag sugen på att äta semla och se Jalla! Jalla!
Äsch, det var inget förresten.Jag funderar på att gå lite vilse på väg hem från dagens lunchpromenad, slinta med bankkortet och komma hem med en semla från det enda bageri i mina hoods som gör ett ärligt semla-försök varje år (ingen sylt eller annat löjligt).
Du gör inte direkt reklam för Skottland iaf. Herregud.
Hahaha nä mycket är de bra på här, men semlor är bevisligen inte en av de sakerna! Det enda som räddar det där stället är att de gör förföriskt goda kardemummabullar...Du gör inte direkt reklam för Skottland iaf. Herregud.
Jamen alltså hur svårt ska det vara?! Jag är helt med på att en vastlakukkel görs med sylt, det har min estniska granne bekräftat om inte annat, så om de bara kunde ge tusan i att kalla det semla vore allt frid och fröjd!SÅÅ inte ok!
Alltså hjortron och mandelmassa var en väldigt bra kombo.Hur var den andra?