F
Fruentimber
Ja, och det är oerhört trist när det finns fin svensk nyttig rapsolja.
Verkligen! Rapsolja passar ju till det mesta. Har till och med svensk rapsolja i mitt schampo, balsam och duschcreme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och det är oerhört trist när det finns fin svensk nyttig rapsolja.
Kanske gott - men inte semlaDenna kom precis upp i flödet Visa bifogad fil 111808
Har ju inte med vegan/köttätare att göra, snarare med billigt/dyrt. Gå till valfritt snabbmatshak och se om animalierna är så bra.Nu hör det här inte hemma i den här tråden egentligen men jag skriver det ändå. Jag är inte vegan eller vegetarian. Men jag kan tycka att det är så tråkigt det samtidigt som det ställs höga krav på produkter med animalier (helt korrekt och högre krav borde ställas) att det ska vara svenskt. Men till veganer och vegetarianer kan man stoppa i vad som helst som är billigast, strunta i om regnskogen skövlas för att producera det! Varför använda palmolja istället för svensk rapsolja? Jo, för att palmolja förmodligen är billigare. När det finns fin svensk rapsolja som dessutom är en väldigt nyttig olja! Så, slut på rant.