Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för reklamsidor som öppnas? Var klickar du? Jag har haft ett liknande problem, räcker med att jag klickar på något i forumet (långt ifrån reklambanners så nej, jag klickar inte fel) och så öppnas det upp en ny sida med nån jävla spam/virusgrej. Detta händer endast när jag surfar via mobilen och ej via datorn (där jag använder AdBlock plus). För mig blev det så jobbigt att jag avinstallerat javascripten på mobilen när jag är på Buke och då funkar allt som det ska.Som rubriken säger, vad är grejen ?!
Det är i alla GRYMT irriterande med reklamsidor som öppnas i ett nytt fönster så fort jag klickar på något på Buke.
Som har nämnt redan, kolla så du inte har något virus/trojan, detta beteende är inte normalt.Som rubriken säger, vad är grejen ?!
Det är i alla GRYMT irriterande med reklamsidor som öppnas i ett nytt fönster så fort jag klickar på något på Buke.
Jag har inget virus, min telefon är väl genomgången. Problemet uppstår endast på Buke och verkar vara reklamrelaterat.Men det måste ju vara nåt virus eller liknande, eftersom inte andra har de problemen ni har.
Jag har det problemet för att reklamen laddar långsammare än resten av forumet och rutan/framen som reklamen kommer upp i är inte fixed storlek utan blir längre när reklamen laddar klart .... superirriterande.
För mig funkar det helt utan problem när annonserna är blockade . Min sambo säger att flera hemsidor har det här problemet och att det beror på att vissa annonser har den här skiten inlagd.Chrome. Blir till att installera AdBlock igen. Reklambanners ser jag inte ens på Buke. Är bara en tom ruta. Men som sagt får installera AdBlock igen. Det blev aldrig av efter ominstallation av datorn.